MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02815cam a22003378i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
22100498 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240319104107.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
210624s2022 enk b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2021026580 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781032052199 |
Información calificativa |
(paperback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781032052182 |
Información calificativa |
(hardback) |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
ISBN cancelado o inválido |
9781003196617 |
Información calificativa |
(ebook) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.125 |
Número de documento/Ítem |
.M473 2022 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.8/342 |
Número de edición |
23 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Mesquita, José Marcos Carvalho de, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Marketing analytics |
Resto del título |
: statistical tools for marketing and consumer behaviour using SPSS |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ José Marcos Carvalho de Mesquita and Erik Kostelijk. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Abingdon, Oxon ; |
-- |
New York, NY : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Routledge, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2022. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
210 pages |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Business analytics |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Creating and examining databases in SPSS 2. Introduction to exploratory data analysis 3. Analysis of variance 4. Regression analysis 5. Time series analysis 6. Discriminant analysis 7. Cluster analysis 8. Exploratory factor analysis (EFA) 9. Confirmatory factor analysis (CFA) 10. Structural equation modelling (SEM) |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
"Marketing Analytics provides guidelines in the application of statistics using SPSS for students and professionals studying quantitative methods in Marketing and Consumer Behaviour. With simple language and a practical, screenshot-led approach, the book presents eleven multivariate techniques and the steps required to perform analysis. Each chapter contains a brief description of the technique, followed by the possible marketing research applications. One of these applications is then used in detail to illustrate its applicability in a research context, including the needed SPSS commands and illustrations. Each chapter also includes practical exercises, which require the readers to perform the technique and interpret the results, equipping students with the necessary skills to apply statistics, by means of SPSS, in marketing and consumer research. Finally, there is a list of articles employing the technique, which can be used for further reading. This textbook provides introductory material for advanced undergraduate and postgraduate students studying marketing and consumer analytics, teaching methods along with practical software-applied training using SPSS. Support material includes two real datasets to illustrate the techniques' applications and PowerPoint slides providing a step-by-step guide to the analysis and commented outcomes"-- |
Fuente proveedora |
Provided by publisher. |
630 00 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
SPSS (Computer file) |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Statistical methods. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Data processing. |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kostelijk, Erik, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |
Tipo de ítem Koha |
Book |