MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02402cam a2200265 i 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
211007s2022 nyu ob 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781138614840 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD9999.L852 |
Número de documento/Ítem |
L8 2022 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Lu, Pierre Xiao |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
23375 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
International luxury brand strategy |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ by Pierre Xiao Lu. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
First edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Abingdon, England ; New York : Routledge, Taylor and Franics Group, 2022. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xviii, 241 pages : illustrations, charts, portraits (black and white) ; 24 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Clearing up the misunderstanding of "luxury" — The uniqueness of international luxury brand strategy — International luxury brand management — International luxury brands : consumer management — International luxury brands : design and creative management — International luxury brands : global marketing — International luxury brands : omnichannel retail management — Integrated marketing communication of international luxury brands. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book looks at luxury brand management and strategy from theory to practice and presents new theoretical models and solutions for how to create and develop a worldwide luxury brand in the twenty-first century. The book gives an overview of how a luxury brand is created through the understanding and application of economic rules and through firms adopting new management models across multiple business dimensions. It also explains the application of theories and models and illustrates specific issues through case studies drawn from international markets such as China and France. The Chinese cases provide unique opportunities and insights into how these new luxury brands were created and how they have benefited from the international market over time. From the international brand management perspective, this book is a useful reference for anyone who wants to learn more about luxury brand management and to better understand how the international market has evolved and how products may change the rules of the game. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods industry |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
7391 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Brand name products |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
2369 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxuries |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
7147 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Communication in marketing |
9 (RLIN) |
2094 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Export marketing |
9 (RLIN) |
3292 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |