International luxury brand strategy (Record no. 3576)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02402cam a2200265 i 4500
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 211007s2022 nyu ob 001 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781138614840
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD9999.L852
Número de documento/Ítem L8 2022
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Lu, Pierre Xiao
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 23375
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título International luxury brand strategy
Mención de responsabilidad, etc. / by Pierre Xiao Lu.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición First edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Abingdon, England ; New York : Routledge, Taylor and Franics Group, 2022.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xviii, 241 pages : illustrations, charts, portraits (black and white) ; 24 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Clearing up the misunderstanding of "luxury" — The uniqueness of international luxury brand strategy — International luxury brand management — International luxury brands : consumer management — International luxury brands : design and creative management — International luxury brands : global marketing — International luxury brands : omnichannel retail management — Integrated marketing communication of international luxury brands.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book looks at luxury brand management and strategy from theory to practice and presents new theoretical models and solutions for how to create and develop a worldwide luxury brand in the twenty-first century. The book gives an overview of how a luxury brand is created through the understanding and application of economic rules and through firms adopting new management models across multiple business dimensions. It also explains the application of theories and models and illustrates specific issues through case studies drawn from international markets such as China and France. The Chinese cases provide unique opportunities and insights into how these new luxury brands were created and how they have benefited from the international market over time. From the international brand management perspective, this book is a useful reference for anyone who wants to learn more about luxury brand management and to better understand how the international market has evolved and how products may change the rules of the game.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxury goods industry
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 7391
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Brand name products
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 2369
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxuries
Subdivisión general Marketing
9 (RLIN) 7147
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Communication in marketing
9 (RLIN) 2094
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Export marketing
9 (RLIN) 3292
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 09/05/2023   HD9999.L852 LU B02717 09/05/2023 09/05/2023 Book

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