MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02171nam a2200277 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
Rebiun30737839 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
220531s2022 spca||| |||| 0|0 0 eng| |
015 ## - NÚMERO DE BIBLIOGRAFÍA NACIONAL |
Número de bibliografía nacional |
LL2022 |
Fuente |
bnc |
017 ## - NÚMERO DE COPYRIGHT O DE DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright o de depósito legal |
DL B 1071-2022, |
Agencia que asigna |
Biblioteca de Catalunya |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9788417656737 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
ES-BaBC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
ES-BaBC |
080 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número de la Clasificación Decimal Universal |
338.45:687 |
Identificador de la edición |
2004 |
080 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número de la Clasificación Decimal Universal |
687.01 |
Identificador de la edición |
2004 |
080 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número de la Clasificación Decimal Universal |
687.1.01 |
Identificador de la edición |
2004 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Caielli, Ilaria, |
Término indicativo de función/relación |
autor |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Beyond fashion |
Resto del título |
: inside the fashion business |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Ilaria Caielli |
246 30 - FORMA VARIANTE DE TÍTULO |
Título propio/Titulo breve |
Fashion |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Barcelona : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Hoaki, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
[2022] |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
223 pages : |
Otras características físicas |
color illustrations ; |
Dimensiones |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes index and bibliography. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Beyond Fashion provides a behind-the-scenes peek into the world of fashion, a universe that is as fascinating and creative as it is inextricably linked to commercial, psychological and social canons.<br/><br/>This thoroughly-illustrated volume covers all elements of the fashion business beyond clothing, from the commercial to psychological and sociological aspects of the industry. Branding, marketing, retailing, merchandising and business identity, style, the eternal pursuit of beauty, and the search for personal expression are the fundamental aspects of an industry which has evolved to become one of the most sophisticated, influential and dynamic sectors in the world. The implications are not just economic: what we wear conveys who we are. Clothes and accessories are the bearers of complex psychological and social canons, they are aesthetic products, means of self-definition and objects of desire. Complementary to the evolution of fashion itself, hand-in-hand with changes in taste throughout history, the practice of shopping has undergone epic transformations, becoming a daily activity, an integral part of everyday life. So, which elements are involved in the creation of this 'desire'? What are the ingredients of fashion alchemy? This book reveals these and many more secrets of the fashion business. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion design |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
9177 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion merchandising |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
13020 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |