MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02103cam a2200205 i 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
211214s2022 gw a ob 000 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783658361570 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD30.213 |
Número de documento/Ítem |
.W46 2022eb |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.4/038011 |
Número de edición |
23 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Wenzel, Katja, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Management models of digital transformation : |
Resto del título |
analysis and definition of success factors for the development of a management framework / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Katja Wenzel. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv, 131 pages : |
Otras características físicas |
illustrations ; |
Dimensiones |
21 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
BestMasters |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Digital transformation foundations | <br/>Management models foundations | <br/>Approach for the derivation of success factors | <br/>Derivation of success factors | <br/>Criteria catalog for a successful digital transformation | <br/>Analysis of management models of digital transformation | <br/>Framework for a management model of digital transformation | <br/>Conclusion and Outlook | |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
A digital transformation, as a highly complex process impacting major areas of an organization, requires a systematic approach that goes beyond individual transformation initiatives. This work analyses and integrates existing approaches to managing and coordinating a digital transformation in order to identify relevant success factors of a digital transformation, serving as a basis for the development of a systematic framework for a management model of digital transformation. The analysis reveals ten success-critical focus areas of a digital transformation, which comprise numerous success factors: vision, goals, and strategies, leadership, communication, digital culture and mindset, digital platform, partnership network, capabilities, talents, and skill, organization, coordination, and roles, management methodologies and governance. A systematic framework is proposed that serves as a foundation for the future development of a management model, addressed to executives and experts who are tasked with launching, driving, and sustaining a digital transformation. --From cover |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Management information systems |
9 (RLIN) |
1250 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |