Corporate heritage marketing : (Record no. 3503)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02708cam a2200253 i 4500
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 201218t20212021enk ob 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2020053877
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780367764951
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781003167259
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780367764999
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.12.I8
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Número de clasificación 658.8/02
Número de edición 23
090 ## - LOCALMENTE ASIGNADO TIPO-LC NÚMERO DE CLASIFICACIÓN (OCLC); NÚMERO DE CLASIFICACIÓN LOCAL (RLIN)
Número de clasificación (OCLC) (R) ; Numero de clasificación, CALL (RLIN) (NR) Internet Access
Número cutter local (OCLC) ; Número de libro/Signatura topográfica íntegra, CALL (RLIN) AEU
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente English
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Riviezzo, Angelo,
Término indicativo de función/relación author.
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Corporate heritage marketing :
Resto del título using the past as a strategic asset /
Mención de responsabilidad, etc. Angelo Riviezzo, Antonella Garofano and Maria Rosaria Napolitano.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 120 pages.
Otras características físicas illustrations.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Preface; 1. Heritage marketing: a strategy of stakeholder engagement; 1.1 Introduction; 1.2 Marketing: origins and development of the discipline; 1.3 Heritage: origins and evolution of the construct; 1.4 Heritage marketing: a new academic field; 2. Heritage marketing: a dual analytical perspective; 2.1 Introduction; 2.2 Heritage marketing as response to new market challenges; 2.3 Heritage marketing as affirmation of organisational identity and culture; 2.4 The power of narrative in constructing organisational identity; 3. The strategic process of heritage marketing; 3.1 Introduction; 3.2 The heritage marketing process; 3.3 Auditing: identifying the main narrative themes; 3.4 Visioning: defining narrative targets and objectives; 3.5 Managing: narrative development and management; 3.6 Controlling: evaluating narrative results; 4. The tools of heritage marketing; 4.1. Introduction; 4.2. The heritage marketing mix; 4.3. Narrating through words, images and sound; 4.4. Narrating through products and brands; 4.5. Narrating through places; 4.6. Narrating through celebrations and relationships
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Corporate Heritage Marketing introduces the reader to the design and implementation of a heritage marketing strategy. It aims to propose a new and integrated reading of this marketing strategy, both from a theoretical and a managerial perspective. This book sets out to answer key questions, such as: how is it possible to engage all the company's stakeholders by exploiting corporate heritage? It also aims to discuss the basic principles for achieving a successful marriage between marketing and heritage. By highlighting the results of a research focused on 20 Italian companies, the book proposes a model for the development and implementation of a heritage marketing strategy. The nature of this book, being both theoretical and empirical, can contribute to increasing the curiosity and interest towards heritage marketing of both academics and practitioners.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión geográfica Italy
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Cultural property.
Subdivisión general Marketing
Subdivisión geográfica Italy
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 28/03/2023   HF5415.12.I8 RIV B04525 28/03/2023 28/03/2023 Book

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