MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02708cam a2200253 i 4500 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
201218t20212021enk ob 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2020053877 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780367764951 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781003167259 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780367764999 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.12.I8 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.8/02 |
Número de edición |
23 |
090 ## - LOCALMENTE ASIGNADO TIPO-LC NÚMERO DE CLASIFICACIÓN (OCLC); NÚMERO DE CLASIFICACIÓN LOCAL (RLIN) |
Número de clasificación (OCLC) (R) ; Numero de clasificación, CALL (RLIN) (NR) |
Internet Access |
Número cutter local (OCLC) ; Número de libro/Signatura topográfica íntegra, CALL (RLIN) |
AEU |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Riviezzo, Angelo, |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Corporate heritage marketing : |
Resto del título |
using the past as a strategic asset / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Angelo Riviezzo, Antonella Garofano and Maria Rosaria Napolitano. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
120 pages. |
Otras características físicas |
illustrations. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Preface; 1. Heritage marketing: a strategy of stakeholder engagement; 1.1 Introduction; 1.2 Marketing: origins and development of the discipline; 1.3 Heritage: origins and evolution of the construct; 1.4 Heritage marketing: a new academic field; 2. Heritage marketing: a dual analytical perspective; 2.1 Introduction; 2.2 Heritage marketing as response to new market challenges; 2.3 Heritage marketing as affirmation of organisational identity and culture; 2.4 The power of narrative in constructing organisational identity; 3. The strategic process of heritage marketing; 3.1 Introduction; 3.2 The heritage marketing process; 3.3 Auditing: identifying the main narrative themes; 3.4 Visioning: defining narrative targets and objectives; 3.5 Managing: narrative development and management; 3.6 Controlling: evaluating narrative results; 4. The tools of heritage marketing; 4.1. Introduction; 4.2. The heritage marketing mix; 4.3. Narrating through words, images and sound; 4.4. Narrating through products and brands; 4.5. Narrating through places; 4.6. Narrating through celebrations and relationships |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Corporate Heritage Marketing introduces the reader to the design and implementation of a heritage marketing strategy. It aims to propose a new and integrated reading of this marketing strategy, both from a theoretical and a managerial perspective. This book sets out to answer key questions, such as: how is it possible to engage all the company's stakeholders by exploiting corporate heritage? It also aims to discuss the basic principles for achieving a successful marriage between marketing and heritage. By highlighting the results of a research focused on 20 Italian companies, the book proposes a model for the development and implementation of a heritage marketing strategy. The nature of this book, being both theoretical and empirical, can contribute to increasing the curiosity and interest towards heritage marketing of both academics and practitioners. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión geográfica |
Italy |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Cultural property. |
Subdivisión general |
Marketing |
Subdivisión geográfica |
Italy |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |