MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02688cam a2200289 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
19555233 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240319104054.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
170316s2017 nyua b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2016047587 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781472480248 (hardback) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia modificador |
DLC |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD9999.M782 |
Número de documento/Ítem |
R45 2017 |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.4/012 |
Número de edición |
23 |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Reillier, Laure Claire, |
Fechas asociadas al nombre |
1971- |
Término indicativo de función/relación |
author. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Platform strategy |
Resto del título |
: how to unlock the power of communities and networks to grow your business |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Laure Claire Reillier and Benoit Reillier. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
London ; |
-- |
New York : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Routledge, Taylor & Francis Group |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2017. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xviii, 221 pages : |
Otras características físicas |
illustrations ; |
Dimensiones |
26 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction to platform businesses — The meteoric rise of platform businesses — What is a platform business? — Economic characteristics of platforms — Platforms as business models — Platform-powered ecosystems — Lifestages of platforms : design — Platform ignition: proving the concept — Platform scaling : reaching critical mass — Platform maturity : defending profitable growth — Platform pricing — Trust, governance & brand — Platforms, regulation and competition — Competing against platforms — The future of platforms -- Index. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
During the last decade, platform businesses such as Uber, Airbnb, Amazon and eBay have been taking over the world. In almost every sector, traditional businesses are under attack from digital disrupters that are effectively harnessing the power of communities. But what exactly is a platform business and why is it different? In Platform Strategy, Laure Claire Reillier and Benoit Reillier provide a practical guide for students, digital entrepreneurs and executives to understand what platforms are, how they work and how you can build one successfully.<br/><br/>Using their own "rocket model" and original case studies (including Google, Apple, Amazon), they explain how designing, igniting and scaling a platform business requires learning a whole new set of management rules. Platform Strategy also offers many fascinating insights into the future of platforms, their regulation and governance, as well as how they can be combined with other business models.<br/><br/>Benoit Reillier and Laure Claire Reillier are co-founders of Launchworks, a leading advisory firm focused on helping organizations develop and scale innovative business models. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Multi-sided platform businesses |
Subdivisión general |
Planning. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Strategic planning. |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Reillier, Benoit, |
Fechas asociadas al nombre |
1972- |
Término indicativo de función/relación |
author. |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |