MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02080pam a2200277 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
9830294 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240528111655.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
210719t20222022enk b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2021033564 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781398602588 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
on1260691410 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF54.5 |
Número de documento/Ítem |
.M37 2022 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Marr, Bernard |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
5438 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Data strategy |
Resto del título |
: how to profit from a world of big data, analytics and artificial intelligence |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Bernard Marr. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; New York, NY : Kogan Page, 2022. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
ix, 259 pages ; |
Dimensiones |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
90% of today's data was generated in the last two years, and the amount of data we have available is predicted to double every two years. Data is an integral strategic asset for all businesses. Learn how to leverage this data and generate valuable insights from bestselling author and big data guru Bernard Marr. Data has massive potential for all businesses when used correctly, from small organizations to tech giants and huge multinationals. But this resource is too often not being fully utilized and is far from being arguably the world's most valuable resource. Data Strategy is the must-read guide on how to create a robust data-driven approach that will harness the power of data to revolutionize your business. Explaining how to collect, use and manage data, this book prepares any organization with the tools and strategies needed to thrive in the digital economy. This new edition of this bestselling title is fully updated with insights on understanding your customers and markets and how to provide them with intelligent services and products. With case studies and real-world examples throughout, Bernard Marr offers unrivalled expertise on how to gain the competitive advantage in a data-driven world. |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business information services |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography MSc - Digital Transformation and Business Innovation |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |