MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02935nam a2200325Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3407 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2016 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780231175449 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The digital transformation playbook |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Columbia Business School, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2016 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi, 278 pages : illustrations ; 24 cm |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Columbia Business School Publishing |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
rethink your business for the digital age |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The five domains of digital transformation: customers, competition, data, innovation, value -- |
Mención de responsabilidad |
Harness customer networks ---- |
-- |
Build platforms, not just products ---- |
-- |
Turn data into assets ---- |
-- |
Innovate by rapid experimentation ---- |
-- |
Adapt your value proposition ---- |
-- |
Mastering disruptive business models ---- |
-- |
Conclusion ---- |
-- |
Self-assessment: are you ready for digital transformation? ---- |
-- |
More tools for strategic planning.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Rethink your business for the digital age.Every business begun before the Internet now faces the same challenge: How to transform to compete in a digital economy? Globally recognized digital expert David L. Rogers argues that digital transformation is not about updating your technology but about upgrading your strategic thinking. Based on Rogers's decade of research and teaching at Columbia Business School, and his consulting for businesses around the world, The Digital Transformation Playbook shows how pre-digital-era companies can reinvigorate their game plans and capture the new opportunities of the digital world.Rogers shows why traditional businesses need to rethink their underlying assumptions in five domains of strategy-customers, competition, data, innovation, and value. He reveals how to harness customer networks, platforms, big data, rapid experimentation, and disruptive business models-and how to integrate these into your existing business and organization.Rogers illustrates every strategy in this playbook with real-world case studies, from Google to GE, from Airbnb to the New York Times. With practical frameworks and nine step-by-step planning tools, he distills the lessons of today's greatest digital innovators and makes them usable for businesses at any stage.Many books offer advice for digital start-ups, but The Digital Transformation Playbook is the first complete treatment of how legacy businesses can transform to thrive in the digital age. It is an indispensable guide for executives looking to take their firms to the next stage of profitable growth. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes index |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Technological innovations |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
2562 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Information technology |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
11628 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
New products |
9 (RLIN) |
8236 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Strategic planning |
9 (RLIN) |
3573 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Rogers, David L. |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
546 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |