MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02016nam a2200289Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3406 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2021 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783658334888 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Digital leadership, agile change and the emotional organization |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Springer, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2021 |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Future of Business and Finance |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
emotion as a success factor for digital transformation projects |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Digital Leadership in the Agile World and the Present of Change Management - 2. What We (Can and Should) Know About Emotions Today - 3. Emotions and Organizational Culture - 4. Emotions and Agile Change - 5. Concepts and Instruments for Dealing with Emotions - 6. Conclusion. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book shows an innovative way for managers to gain a better understanding of emotions in teams and organizational units and thus positively influence agile development in the context of digital transformation of companies. Digitalization does not just lead to technical changes. It dramatically changes the way employees work with each other as well as how executives play their roles. In an agile working environment, middle management in particular loses power, influence, and relevance, and customer relationships are subject to greater affectivity. The result is an increased emotionalization of the actors, which should be recognized and understood prior to designing the emotional landscape of the organization and to developing and implementing successful business models. The author introduces various conventional and AI-based instruments based on current research for handling emotions, supported by practical concepts. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Leadership |
9 (RLIN) |
2600 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Organizational change |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
3673 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kupiek, Martin |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
14027 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
363 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |