Teaching marketing (Record no. 3215)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02331nam a2200265Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3380
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2021 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781789907889
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Teaching marketing
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Edward Elgar Publishing,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2021
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xvi, 326 pages : illustrations ; 25 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Introduction to Teaching Marketing — Ethics and responsibility from the outset — Teaching marketing theory and critical thinking — The marketing curriculum — Integrating learning with marketing simulations — Teaching consumer behaviour n — Teaching marketing history — Teaching business-to-business marketing — Why do students dislike research methods modules and what to do about it? — Teaching social marketing — Teaching international marketing — Teaching marketing science.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Teaching Marketing prompts the reader to reflect on why marketing is taught, how it is taught and what should be included in curricula in tertiary-level programmes. The international contributors have a wide range of expertise in marketing education and provide their own perspectives on these questions while considering a variety of different points of view so encouraging the reader to develop their own opinion. Topics range from all-encompassing issues such as the importance of grounding marketing education on a sound ethical foundation, to focused explorations of how to teach subjects that marketing students typically find tricky, such as research methods, business-to-business marketing, and marketing science. The use of new classroom techniques such as business simulation games is also covered, as well as how to teach marketing theory and critical marketing. With sound advice from experienced marketing educators at both curriculum and classroom level, this book will be essential for those looking for assistance with curriculum development and programme planning in marketing.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Includes bibliographical references and index. ;
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Study and teaching (Higher)
9 (RLIN) 13937
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Business education
9 (RLIN) 5127
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Vos, Lynn
9 (RLIN) 13938
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Brennan, Ross
9 (RLIN) 13939
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 397
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 28/03/2023   HF5415 BRE B04519 28/03/2023 28/03/2023 Book

Powered by Koha