Digital marketing (Record no. 3213)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03404nam a2200325Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3378
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2022 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781529742800
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Digital marketing
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 2nd ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne
Nombre del editor, distribuidor, etc. SAGE,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2022
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xii, 395 pages : illustrations (some colour) ; 25 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general strategic planning & integration
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Part 1: Digital Marketing Essentials
Mención de responsabilidad Chapter 1: The Digital Marketing Environment --
-- Chapter 2: The Digital Consumer --
-- Part 2: Digital Marketing Tools and Channels--
-- Chapter 3: Email, Websites, SEO and Paid Search --
-- Chapter 4: Content Marketing --
-- Chapter 5: Social Media Marketing --
-- Chapter 6: Online Communities --
-- Chapter 7: Mobile Marketing --
-- Chapter 8: Augmented, Virtual and Mixed Reality --
-- Part 3: Digital Marketing Strategy and Planning--
-- Chapter 9: Digital Marketing Audits --
-- Chapter 10: Digital Marketing Strategy and Objectives --
-- Chapter 11: Digital Marketing Planning --
-- Part 4: Digital Marketing Management--
-- Chapter 12: Managing Resources and Reporting --
-- Chapter 13: Digital Marketing Metrics and Analytics --
-- Chapter 14: Integrating, Improving and Transforming Digital Marketing--
-- --
-- Online resources for students and instructors available: https://uk.sagepub.com/en-gb/eur/digital-marketing/book275235--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. ; An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics. Covering all aspects of digital marketing planning and the latest models, the book also offers a range of tools to help implement your own digital marketing plans and strategies. ; ; The second edition has been expanded to include new discussions and research on areas including digital privacy, types of influencers, social listening and the gig economy. ; ; Key features: ; Supported by case examples from 28 global companies and brands including IKEA, Uber, Klarna and TikTok. ; A brand-new case study on Strava runs throughout the book to help you apply what you've learnt to real-world scenarios. ; 'Ethical Insight' boxes provide a reflective and challenging look at social issues and the negative side of marketing. ; 'Digital Tool' boxes introduce professional tools, such as 'Spot the Troll', Hootsuite and Padlet. ; The 'Smartphone Sixty Seconds' feature provides super-quick online activities using needing only your phone. ; Includes a new 'Journal of Note' feature in each chapter, to direct you to a key source of further reading. ; Worked digital marketing plan. ; Complimented by online resources, including PowerPoint slides, and Instructor's Manual, quizzes, recommended video links and free SAGE Journal articles. ; Suitable for digital and e-marketing courses at all levels, as well as professional courses for anyone interested in gaining a holistic understanding of digital marketing. ;
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Internet marketing
9 (RLIN) 1133
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada e-Business
9 (RLIN) 2655
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Electronic commerce
9 (RLIN) 1263
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada
9 (RLIN) 12
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Hanlon, Annmarie
Término indicativo de función/relación Autor
9 (RLIN) 13935
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 346
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
912 ## -
-- 2022-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2022-06-08 11:19:28
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha de vencimiento Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 09/11/2022 1 HF5415.1265 HAN B04207 14/12/2024 30/10/2024 30/10/2024 05/03/2023 Book

Powered by Koha