MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03404nam a2200325Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3378 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2022 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781529742800 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Digital marketing |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
2nd ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
SAGE, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2022 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xii, 395 pages : illustrations (some colour) ; 25 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
strategic planning & integration |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Part 1: Digital Marketing Essentials |
Mención de responsabilidad |
Chapter 1: The Digital Marketing Environment -- |
-- |
Chapter 2: The Digital Consumer -- |
-- |
Part 2: Digital Marketing Tools and Channels-- |
-- |
Chapter 3: Email, Websites, SEO and Paid Search -- |
-- |
Chapter 4: Content Marketing -- |
-- |
Chapter 5: Social Media Marketing -- |
-- |
Chapter 6: Online Communities -- |
-- |
Chapter 7: Mobile Marketing -- |
-- |
Chapter 8: Augmented, Virtual and Mixed Reality -- |
-- |
Part 3: Digital Marketing Strategy and Planning-- |
-- |
Chapter 9: Digital Marketing Audits -- |
-- |
Chapter 10: Digital Marketing Strategy and Objectives -- |
-- |
Chapter 11: Digital Marketing Planning -- |
-- |
Part 4: Digital Marketing Management-- |
-- |
Chapter 12: Managing Resources and Reporting -- |
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Chapter 13: Digital Marketing Metrics and Analytics -- |
-- |
Chapter 14: Integrating, Improving and Transforming Digital Marketing-- |
-- |
-- |
-- |
Online resources for students and instructors available: https://uk.sagepub.com/en-gb/eur/digital-marketing/book275235-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
; An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics. Covering all aspects of digital marketing planning and the latest models, the book also offers a range of tools to help implement your own digital marketing plans and strategies. ; ; The second edition has been expanded to include new discussions and research on areas including digital privacy, types of influencers, social listening and the gig economy. ; ; Key features: ; Supported by case examples from 28 global companies and brands including IKEA, Uber, Klarna and TikTok. ; A brand-new case study on Strava runs throughout the book to help you apply what you've learnt to real-world scenarios. ; 'Ethical Insight' boxes provide a reflective and challenging look at social issues and the negative side of marketing. ; 'Digital Tool' boxes introduce professional tools, such as 'Spot the Troll', Hootsuite and Padlet. ; The 'Smartphone Sixty Seconds' feature provides super-quick online activities using needing only your phone. ; Includes a new 'Journal of Note' feature in each chapter, to direct you to a key source of further reading. ; Worked digital marketing plan. ; Complimented by online resources, including PowerPoint slides, and Instructor's Manual, quizzes, recommended video links and free SAGE Journal articles. ; Suitable for digital and e-marketing courses at all levels, as well as professional courses for anyone interested in gaining a holistic understanding of digital marketing. ; |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
e-Business |
9 (RLIN) |
2655 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Electronic commerce |
9 (RLIN) |
1263 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Hanlon, Annmarie |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13935 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
346 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2022-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2022-06-08 11:19:28 |