Customer relationship management (Record no. 3206)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 01994nam a2200289Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3371
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2019 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781138498259
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Customer relationship management
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. New York ; London
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge Taylor & Francis Group,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2019
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxiii, 444 pages : illustrations ; 25 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general concepts and technologies
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader's part. The book is structured around three core types of CRM - strategic, operational and analytical - and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities. ; ; Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer relations
Subdivisión general Management
9 (RLIN) 9249
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada
9 (RLIN) 12
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Maklan, Stan
Término indicativo de función/relación Autor
9 (RLIN) 13912
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Buttle, Francis
Término indicativo de función/relación Autor
9 (RLIN) 13913
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 348
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
912 ## -
-- 2019-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2022-06-07 10:53:35
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 07/09/2022   HF5415.5 BUT B04135 24/11/2022 05/03/2023 Book

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