MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01994nam a2200289Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3371 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2019 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781138498259 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Customer relationship management |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York ; London |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge Taylor & Francis Group, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiii, 444 pages : illustrations ; 25 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
concepts and technologies |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader's part. The book is structured around three core types of CRM - strategic, operational and analytical - and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities. ; ; Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
9249 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Maklan, Stan |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13912 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Buttle, Francis |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13913 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
348 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
912 ## - |
-- |
2019-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2022-06-07 10:53:35 |