MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03291cam a2200349 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3996169 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240524100639.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
070718s2007 tnua b 000 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2007029695 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781595551351 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.12615 |
Número de documento/Ítem |
.R46 2007 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Renvoisé, Patrick |
9 (RLIN) |
3290 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Neuromarketing |
Resto del título |
: understanding the "buy button" in your customer's brain |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Patrick Renvoisé́ and Christophe Morin. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Revised and updated. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Nashville, TN : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Thomas Nelson, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2007. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xii, 243 pages : |
Otras características físicas |
illustrations, portraits, charts (black and white) ; |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Rev. ed. of the English ed. with title: Neuromarketing. 2002-2005. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
An earlier English ed. also published with title: Selling to the old brain. 2002-2003. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 237-239). |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Three brains, one decision-maker ― The only six stimuli that speak to the old brain ― The methodology: four steps to success ― Step 1: diagnose the pain ― Step 2: differentiate your claims ― Step 3: demonstrate the gain ― Step 4: deliver to the old brain ― The first message building block: grabbers ― Message building block #2: big picture ― Message building block #3: claims ― Message building block #4: proofs of gain ― Message building block #5: handling objections ― Message building block #6: the close ― The first impact booster: wording with you ― Impact booster #2: your credibility ― Impact booster #3: contrast ― Impact booster #4: emotion ― Impact booster #5: learning styles ― Impact booster #6: stories ― Impact booster #7: less is more ― Marketing is dead, long live neuromarketing ― Handbook: selling to the old brain 101 ― Brainpower: quick review of concepts. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
How can the latest brain research help increase your sales? Because people are inundated daily by an average of 10,000 sales messages, selling is now tougher than ever. That's why you need to learn what neuroscience has uncovered that will immediately increase your selling and influencing effectiveness. Unveiling the latest brain research and revolutionary marketing practices, authors Patrick Renvoisé and Christophe Morin teach highly effective techniques to help you deliver powerful, unique, and memorable presentations that will have a major, lasting impact on potential buyers such as: The 6 stimuli that always trigger a response; The 4 steps to align content and delivery of your message; The 6 message building blocks to address the "old brain"; The 7 powerful impact boosters to set your delivery apart from the rest. Once you know how the decision-making part of the brain works, you'll quickly begin to deliver more convincing sales presentations, close more deals, create more effective marketing strategies, and radically improve your ability to influence others. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Neuromarketing |
9 (RLIN) |
6114 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
Subdivisión general |
Psychological aspects |
9 (RLIN) |
10024 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumers' preferences |
9 (RLIN) |
23349 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Neuropsychology |
9 (RLIN) |
11662 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 ELEC - Communicating for Influence |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Morin, Christophe |
9 (RLIN) |
3289 |
Término indicativo de función/relación |
author |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |
Tipo de ítem Koha |
Recommended bibliography book |