Neuromarketing (Record no. 3203)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03291cam a2200349 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3996169
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control CaAEU
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240524100639.0
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 070718s2007 tnua b 000 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2007029695
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781595551351
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.12615
Número de documento/Ítem .R46 2007
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Renvoisé, Patrick
9 (RLIN) 3290
Término indicativo de función/relación author
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Neuromarketing
Resto del título : understanding the "buy button" in your customer's brain
Mención de responsabilidad, etc. / Patrick Renvoisé́ and Christophe Morin.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Revised and updated.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Nashville, TN :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Thomas Nelson,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2007.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xii, 243 pages :
Otras características físicas illustrations, portraits, charts (black and white) ;
Dimensiones 24 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Rev. ed. of the English ed. with title: Neuromarketing. 2002-2005.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general An earlier English ed. also published with title: Selling to the old brain. 2002-2003.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references (pages 237-239).
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Three brains, one decision-maker ― The only six stimuli that speak to the old brain ― The methodology: four steps to success ― Step 1: diagnose the pain ― Step 2: differentiate your claims ― Step 3: demonstrate the gain ― Step 4: deliver to the old brain ― The first message building block: grabbers ― Message building block #2: big picture ― Message building block #3: claims ― Message building block #4: proofs of gain ― Message building block #5: handling objections ― Message building block #6: the close ― The first impact booster: wording with you ― Impact booster #2: your credibility ― Impact booster #3: contrast ― Impact booster #4: emotion ― Impact booster #5: learning styles ― Impact booster #6: stories ― Impact booster #7: less is more ― Marketing is dead, long live neuromarketing ― Handbook: selling to the old brain 101 ― Brainpower: quick review of concepts.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. How can the latest brain research help increase your sales? Because people are inundated daily by an average of 10,000 sales messages, selling is now tougher than ever. That's why you need to learn what neuroscience has uncovered that will immediately increase your selling and influencing effectiveness. Unveiling the latest brain research and revolutionary marketing practices, authors Patrick Renvoisé and Christophe Morin teach highly effective techniques to help you deliver powerful, unique, and memorable presentations that will have a major, lasting impact on potential buyers such as: The 6 stimuli that always trigger a response; The 4 steps to align content and delivery of your message; The 6 message building blocks to address the "old brain"; The 7 powerful impact boosters to set your delivery apart from the rest. Once you know how the decision-making part of the brain works, you'll quickly begin to deliver more convincing sales presentations, close more deals, create more effective marketing strategies, and radically improve your ability to influence others.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Neuromarketing
9 (RLIN) 6114
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
Subdivisión general Psychological aspects
9 (RLIN) 10024
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumers' preferences
9 (RLIN) 23349
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Neuropsychology
9 (RLIN) 11662
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 ELEC - Communicating for Influence
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Morin, Christophe
9 (RLIN) 3289
Término indicativo de función/relación author
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Tipo de ítem Koha Recommended bibliography book
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 24/03/2023   HF5415.12615 REN B04503 24/03/2023 24/03/2023 Recommended bibliography book

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