Resilience of luxury companies in times of change (Record no. 3168)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02138nam a2200205Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3334
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2021 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783110723236
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Resilience of luxury companies in times of change
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Berlin ; Boston
Nombre del editor, distribuidor, etc. De Gruyter,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2021
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 1 volume : illustrations (black and white, and colour) ; 24 cm
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. 1 The Fundamentals of Luxury 2 Key Strategic Paradoxes in the World of Luxury — 3 Old Worlds and New Worlds — 4 The Value of Country of Origin — 5 The International Spread of Luxury — 6 Innovation, Creativity and Management of Luxury Product Portfolios: What's New and What is Not — 7 Sustainability in the Luxury Context — 8 New Business Models of the 21st Century.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Why do some luxury companies remain resilient through times of change, while others do not? The reason is that these companies have unique skills to diversify their revenue generation by being ambidextrous. Luxury companies today cannot depend on their reputation or their creativity alone to remain resilient, rather they require the ability to be ambidextrous - to explore new trajectories for future growth and exploiting their iconic values. In past decades, the industry has shifted from product to customer centric and forced companies to adopt new strategies and approaches to succeed. This includes the adoption of digital platforms such as ecommerce, social media and mobile enabled tools to continually elevate customer experience. In addition, new business models have emerged to address growing pains, particularly in inventory issues, over manufacturing and sustainability. Brands today are forced to adopt evolution through innovation that is anchored by new values without compromising their DNA. Based on in-depth research and interviews with CEOs from leading luxury companies, Lojacono and Pan show how companies can hedge their risks and remain resilient in times of change.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Luxury goods industry
9 (RLIN) 7363
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Lojacono, Gabriella
Término indicativo de función/relación Autor
9 (RLIN) 13777
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona 31/05/2023   HD9999 DEG B02319 31/05/2023 31/05/2023 Book

Powered by Koha