MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02166nam a2200277Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3318 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2009 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783639207873 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD9999.L852 |
Número de documento/Ítem |
D55 2009 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Dijk, Marcha van |
9 (RLIN) |
23438 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Luxury fashion management |
Resto del título |
: brand and marketing management in the ever-changing luxury fashion industry |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Marcha van Dijk. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Saarbrucken, Germany : VDM Verlag Dr. Muller, 2009 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
iv, 59 pages : illustrations, charts, portraits (black and white) ; 22 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibligraphical references (p.51-52) and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction — The concept of luxury — The luxury fashion market — Case study : Chanel vs. Hennes & Mauritz — Recommendations — Conclusion and implications. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Owning and wearing the latest fashion from historic fashion brands like: Chanel, LV and Hermès used to be only reserved for the elite who could afford these coveted items. But the luxury fashion environment has changed, and now luxury fashion has entered the consumer market. Luxury fashion brands are introducing more affordable product lines, luxury fashion consumers are trading-down their wardrobes and high-street fashion brands like H&M and Zara are offering luxury style products at low prices and are advertising in high-end publications like Vogue. Consumers have more choice than ever before and are combining luxury fashion with high-street fashion items. In short, the luxury fashion market is facing a threat from the mass market and has to deal with a more demanding and individualistic luxury fashion consumer than ever before. Luxury Fashion Management will examine these changes on the luxury fashion market and explores the implications of this new environment for the branding and marketing strategies of luxury fashion brands. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Brand name products |
9 (RLIN) |
2371 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion merchandising |
9 (RLIN) |
8540 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods industry |
9 (RLIN) |
7363 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxuries |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
7147 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Brand name products |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
13714 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |