MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03244nam a2200373Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3173 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2019 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783030036164 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Social commerce |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Palgrave Macmillan, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxi, 277 p. |
Otras características físicas |
il. col. |
Dimensiones |
22 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
consumer behaviour in online environments |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes case studies, bibliographical references and index. |
Mención de responsabilidad |
TOC:-- |
-- |
1. The Historical Development of Social Commerce-- |
-- |
2. Social Media's Evolution in S-commerce-- |
-- |
3. Cultural Considerations in Social Commerce: The Differences and Potential Opportunities in China-- |
-- |
4. Personalised and Participative Branding Through Fashion Blogging-- |
-- |
5. Video Killed the Radio Star: A Review of Social Commerce Music Platforms in Facilitating Production Dissemination-- |
-- |
6. Exploring the Effects of Social Commerce on Consumers' Browsing Motivations and Purchase Intentions in the UK Fashion Industry-- |
-- |
7. Attitudes Towards Brands' Facebook Pages Across Different Age Groups-- |
-- |
8. Unravelling a Mystery: Selling an Entrepreneurial Perspective Through Instagram-- |
-- |
9. Capturing the Moment on Instagram: The Case of Successful Storytelling in Huawei's S-commerce Campaign-- |
-- |
10. The Influence of Electronic Word-of-Mouth on Expatriate Workers Seeking Tourist Information: The Case of Saudi Arabia-- |
-- |
11. eWOM: The Rise of the Opinion Leaders-- |
-- |
12. An Exploratory Investigation into the Consumer Use of WeChat to Engage with Luxury Fashion Brands-- |
-- |
13. Effects of Beauty Vloggers' eWOM and Sponsored Advertising on Weibo-- |
-- |
14. The Challenges and Future Opportunities of Social Commerce-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This timely edited collection offers a multidisciplinary perspective on social commerce, a phenomenon that has gained increasing interest over the last 8 years. Investigating how social media can be used to generate value for brands beyond customer relationship purposes, the skilled authors explore how social media users co-create value for businesses, influence other consumers and generate electronic word-of-mouth (eWOM). Providing insights from practitioners and academics, this book goes further than simply exploring e-commerce and social media, and addresses the real relevance of social commerce in today's business landscape. With a selection of contemporary case studies and a Foreword written by Inthefrow's creator, Victoria Magrath, Social Commerce will be an engaging read for those studying consumer behaviour, online marketing, and e-commerce. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
9249 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
e-Business |
9 (RLIN) |
2655 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Electronic commerce |
9 (RLIN) |
1263 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ryding, Daniella |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
13165 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Boardman, Rosy |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
13166 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Blazquez, Marta |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
13167 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Henninger, Claudia E. |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
351 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783030036164.jpg |
912 ## - |
-- |
2019-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2022-01-28 11:44:08 |