Digital channels and social media management in luxury markets (Record no. 3013)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02979nam a2200313Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3165
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2017 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780367890667
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Digital channels and social media management in luxury markets
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2017
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xi, 200 p.
Dimensiones 24 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Includes bibliographical references.
Mención de responsabilidad TOC:--
-- 1. Marketing and digital innovation.--
-- 2. The digital channel in luxury markets.--
-- 3. Direct and Indirect digital distribution in luxury markets: emerging business models--
-- 4. Social Media Strategies and Communication in luxury markets.--
-- 5. Social Commerce, Integration of channel for the future of luxury goods.--
-- 6. Corporate Social Responsibility for the future of luxury goods.--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. In recent years, luxury goods markets have faced significant changes that have influenced both the dynamics of the competition, as well as their strategies. The principal changes include the following: ; - new geographical market development, such as in the Far East, India, and some parts of Africa (these countries are added to a list of already relevant countries that are involved in luxury goods consumption, such as the Emirates, Russia, and South America); ; - diffusion of new media and new technologies in communication, which is characterized by a high degree of interaction; ; - the evolution of distribution channels is underway - these channels are moving towards new forms of integration that utilize both physical digital channels. ; This has forced firms to revise their strategies and implement multichannel marketing strategies to continue to operate in increasingly international markets that are characterized by increasingly more demanding and informed consumers. ; This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on: ; - recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands; ; - how luxury companies manage their communication and distribution channels to compete in the market and the impact of digital marketing on their competition; ; - the main models of direct and indirect distribution in the digital channels; ; - how consumers react to multichannel strategies; ; - trends, social commerce and CSR and how luxury companies react; ; - identifying the different social media strategies for luxury companies.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR
9 (RLIN) 37
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Internet marketing
9 (RLIN) 1133
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Social media
Subdivisión general Economic aspects
9 (RLIN) 5351
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Online social networks
Subdivisión general Economic aspects
9 (RLIN) 182
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Civera, Chiara
Término indicativo de función/relación Autor
9 (RLIN) 13149
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Mosca, Fabrizio
Término indicativo de función/relación Autor
9 (RLIN) 10791
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 331
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780367890667.jpg
912 ## -
-- 2017-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2022-01-24 18:50:20
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Renovaciones totales Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 25/01/2022 4 2 HD9999 MOS B03792 24/01/2024 24/01/2024 05/03/2023 Book

Powered by Koha