MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03074nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3108 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2018 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783947897001 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Handbook on the Psychology of Pricing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pricing School Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2018 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
186 p. |
Dimensiones |
23 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
100+ effects on persuasion and influence every entrepreneur, marketer and pricing manager needs to know |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references. |
Mención de responsabilidad |
TOC:-- |
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Price design parameters-- |
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Phonetic design-- |
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Visual design-- |
-- |
Sale prices and discounts-- |
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Partitioned pricing-- |
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Price bundling-- |
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Price changes-- |
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Price level-- |
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Pricing mechanisms-- |
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Price context parameters-- |
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Decoys-- |
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Priming-- |
-- |
Scarcity-- |
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Product description-- |
-- |
Assortment presentation-- |
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Sales tactics-- |
-- |
Price payment parameters-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Prices are paid by customers. But many companies solely focus on their internal costs (mark-up pricing), their external competitors (competition-based pricing) or assume that people behave rationally (value-based pricing). ; The Handbook on the Psychology of Pricing dives deep on a customer-centric approach. This book presents the most comprehensive collection of psychological pricing strategies and tactics currently available in the market and introduces you to intriguing, hard-to-believe insights into consumer psychology, subconscious persuasion and people's perception of prices. ; Readers will discover the profound art of psychological pricing and influencing customers' buying behavior. More specifically, you will ; Understand how to raise attractiveness of your prices and offerings for your customers and lift sales and margins for your business. ; Learn how to increase customers' willingness to pay for your products and services. ; Expand your pricing skill set and learn about more than 100 effects unearthed and backed by solid academic research. ; Boost your professional value by emerging yourself into a new and growing field of research: behavioral pricing. ; Stay ahead of the curve and receive free updates exclusive for readers. ; Dr. Husemann-Kopetzky translates hundreds of academic papers into a handy manual for business owners and managers to optimize prices from a customers' perceptive. ; This book is required reading for entrepreneurs, general and category managers, marketers, product and brand managers, pricing strategists, management consultants, and business students who are interested in adding an invaluable pricing edge to their business practice and personal pricing quiver. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Husemann-Kopetzky, Markus |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13034 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
480 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783947897001.jpg |
912 ## - |
-- |
2018-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-09-08 10:18:44 |