MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02487nam a2200325Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3105 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783030369248 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Haptic Sensation and Consumer Behaviour |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Palgrave Macmillan, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xix, 125 p. |
Dimensiones |
21 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
The Influence of Tactile Stimulation in Physical and Online Environments |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references and index. |
Mención de responsabilidad |
TOC:-- |
-- |
Introduction to the World of Haptic Sensations-- |
-- |
Touching Without Touching: The Paradox of the Digital Age-- |
-- |
When Interfaces Make It Real-- |
-- |
The Future of Consumption in a Haptic-Based World-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book offers an overview of haptic sensation and its influence on consumers' behaviour, especially in dual and mediated environments where products are accessible through an interface. ; After almost three decades, marketers have reached a critical understanding of the importance of consumers' senses to the processing of brands, products and advertising information. Since the development of the internet, however, there have been questions as to how markets and consumers can reach out to products in different environments. Recent advances in technologies allow sensations to render or stimulate physical sensations similar to the handling of the same product. These emerging possibilities question the way consumers are and will be able to feel a product according to the reality it relies on. ; The book begins by defining and discussing haptic consumption, before introducing the challenge of appealing to consumers' senses in the digital age and examining how marketing managers have overcome this tangible barrier to date. The authors go on to further investigate the role of interfaces in rendering tactile sensations, with a particular focus on technological innovations. Finally, the book presents the authors' original research in the field and offers a prospective vision of consumption for the coming years. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Capelli, Sonia |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13025 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Racat, Margot |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13026 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
351 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783030369248.jpg |
912 ## - |
-- |
2020-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-09-08 10:10:39 |