MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02652nam a2200361Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3103 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783030488093 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
tbs |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Digitalization in the Luxury Fashion Industry |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Palgrave Macmillan, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
ix, 249 p. |
Dimensiones |
22 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Palgrave advances in luxury |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Strategic Branding for Millennial Consumers |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction |
Mención de responsabilidad |
Part I The Luxury Fashion Industry-- |
-- |
An Overview of the Luxury Fashion Industry-- |
-- |
The New Consumers of Luxury-- |
-- |
Part II Opportunities and Threats for the Luxury Fashion Industry-- |
-- |
The Omnichannel Strategy in the Fashion Industry-- |
-- |
See Now Buy Now-- |
-- |
Additive Manufacturing and Smart Textiles-- |
-- |
Part III-- |
-- |
The Business Model of the Most Growing Brand: Gucci and the Kering Group-- |
-- |
The Kering Group and Gucci's Success-- |
-- |
A Comparative Analysis: Gucci, Saint Laurent, Balenciaga and Bottega Veneta-- |
-- |
Concluding Considerations and Directions for Future Research-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The luxury fashion industry is one of the best performing and fastest growing industries in today's business landscape, and is set to continue expanding over the next years. Exploring the effects of digitalization, this book aims to increase our understanding of the key drivers of internal growth and competitiveness in luxury fashion firms. With a focus on the development of new brand strategies brought about by digitalization, the author outlines the need for business models to be redesigned in order to make use of social media and satisfy Millennial consumers. Offering case studies on leading luxury fashion brands, this timely book evaluates new digital technologies and strategies including omnichannel marketing, 3D printing and smart textiles. A must-read for those researching digital marketing and branding, as well as luxury or fashion management, this book provides a much-needed and up-to-date analysis of a successful and digitally aware industry. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes case studies, bibliographical references and index. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods industry |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
7391 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion merchandising |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
13020 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Digitalization |
9 (RLIN) |
13021 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Fashion & Luxury Collection |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Cabigiosu, Anna |
Término indicativo de función/relación |
Autor |
9 (RLIN) |
13022 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
331 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783030488093.jpg |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |