MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03570nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3090 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783030473792 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Perspectives on Consumer Behaviour |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Springer, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xx, 338 p. |
Dimensiones |
25 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
theoretical aspects and practical applications |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references. |
Mención de responsabilidad |
TOC:-- |
-- |
Part 1. Economic and legal aspects of sustainable consumer behaviour-- |
-- |
Chapter 1: Current aspects of consumer behaviour in Central European countries.-- |
-- |
Chapter 2: Willingness to reduce food choice in favour of sustainable alternatives - the role of government and consumer behaviour.-- |
-- |
Chapter 3: Harmonised protection of consumer behaviour: the holistic comparative message about its effectiveness and efficiency from legislative and judicial perspectives.-- |
-- |
Part 2. Understanding the cross-cultural specifics of consumer behaviour-- |
-- |
Chapter 4: Multidimensional analysis of consumer behaviour on the European digital market.-- |
-- |
Chapter 5: The black box of consumer behaviour and brand value perception: Case study of the Slovak Republic.-- |
-- |
Chapter 6: Analysis of consumer behaviour in the networked environment: Case study of the Slovak Republic.-- |
-- |
Chapter 7: Sustainable consumption behaviour in Poland through a PLS-SEM model-- |
-- |
Part 3. Factors influencing consumer behaviour across products and services-- |
-- |
Chapter 8: Coffee consumer segmentation - implications for producers and sellers.-- |
-- |
Chapter 9: Identification of the reasons why individual consumers purchase dietary supplements.-- |
-- |
Chapter 10: The behavioural profiles of energy consumers: comparison of the decision tree method and the logit model.-- |
-- |
Chapter 11: How much might a beer cost in a fancy resort? A possible replication of Thaler's well-known experiment.-- |
-- |
Part 4. Consumer behaviour - implications for business strategy-- |
-- |
Chapter 12: Omni-channel retailing strategy and research agenda.-- |
-- |
Chapter 13: How marketing shapes the behaviour of culture participants.-- |
-- |
Chapter 14: Determinants of purchasing decisions of restaurant consumers: a case study analysis.-- |
-- |
Chapter 15: Consumer behaviour and private donations: the effect of marketing communication and the reputation of non-profit organisations.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book explores key factors associated with consumer behaviour, from both a theoretical and practical perspective. It particularly focuses on the consumer in the 21st century - educated and conscious, but also impatient, disloyal and capricious. The book is divided into three main parts: the first part discusses the theoretical and legal aspects of consumers' behaviour, analysing the government's role in regulating consumer behaviour and the role of the European Union. The second part then examines organisational strategies, such as omni-channel retailing and branding products. And lastly, the third part describes consumer behaviours in the context of individual products and services, from coffee to energy. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Sroka, Wlodzimierz |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
12981 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
351 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783030473792.jpg |
912 ## - |
-- |
2020-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-09-07 13:30:37 |