Perspectives on Consumer Behaviour (Record no. 2946)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03570nam a2200337Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 3090
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2020 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9783030473792
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Perspectives on Consumer Behaviour
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Springer,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2020
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xx, 338 p.
Dimensiones 25 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general theoretical aspects and practical applications
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Includes bibliographical references.
Mención de responsabilidad TOC:--
-- Part 1. Economic and legal aspects of sustainable consumer behaviour--
-- Chapter 1: Current aspects of consumer behaviour in Central European countries.--
-- Chapter 2: Willingness to reduce food choice in favour of sustainable alternatives - the role of government and consumer behaviour.--
-- Chapter 3: Harmonised protection of consumer behaviour: the holistic comparative message about its effectiveness and efficiency from legislative and judicial perspectives.--
-- Part 2. Understanding the cross-cultural specifics of consumer behaviour--
-- Chapter 4: Multidimensional analysis of consumer behaviour on the European digital market.--
-- Chapter 5: The black box of consumer behaviour and brand value perception: Case study of the Slovak Republic.--
-- Chapter 6: Analysis of consumer behaviour in the networked environment: Case study of the Slovak Republic.--
-- Chapter 7: Sustainable consumption behaviour in Poland through a PLS-SEM model--
-- Part 3. Factors influencing consumer behaviour across products and services--
-- Chapter 8: Coffee consumer segmentation - implications for producers and sellers.--
-- Chapter 9: Identification of the reasons why individual consumers purchase dietary supplements.--
-- Chapter 10: The behavioural profiles of energy consumers: comparison of the decision tree method and the logit model.--
-- Chapter 11: How much might a beer cost in a fancy resort? A possible replication of Thaler's well-known experiment.--
-- Part 4. Consumer behaviour - implications for business strategy--
-- Chapter 12: Omni-channel retailing strategy and research agenda.--
-- Chapter 13: How marketing shapes the behaviour of culture participants.--
-- Chapter 14: Determinants of purchasing decisions of restaurant consumers: a case study analysis.--
-- Chapter 15: Consumer behaviour and private donations: the effect of marketing communication and the reputation of non-profit organisations.--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. This book explores key factors associated with consumer behaviour, from both a theoretical and practical perspective. It particularly focuses on the consumer in the 21st century - educated and conscious, but also impatient, disloyal and capricious. The book is divided into three main parts: the first part discusses the theoretical and legal aspects of consumers' behaviour, analysing the government's role in regulating consumer behaviour and the role of the European Union. The second part then examines organisational strategies, such as omni-channel retailing and branding products. And lastly, the third part describes consumer behaviours in the context of individual products and services, from coffee to energy.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
9 (RLIN) 997
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Sroka, Wlodzimierz
Término indicativo de función/relación Director Científic
9 (RLIN) 12981
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 351
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783030473792.jpg
912 ## -
-- 2020-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2021-09-07 13:30:37
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 07/09/2021   HF5415.32 SRO B03658 18/03/2022 05/03/2023 Book

Powered by Koha