MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03202nam a2200361Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
3059 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2019 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781789730708 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Employer Branding for the Hospitality and Tourism Industry |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Emerald, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
196 p. |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Finding and Keeping Talent |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references and index. |
Mención de responsabilidad |
Chapter 1: Introducing Employer Branding: Potential for the Hospitality and Tourism Industry-- |
-- |
Chapter 2: Employer Branding - A Historical Perspective-- |
-- |
Chapter 3: Sustainability and Employer Branding-- |
-- |
Chapter 4: Hospitableness in Human Resources Management-- |
-- |
Chapter 5: Pelican Hotels & Resorts' Considerations for the Future-- |
-- |
Chapter 6: Employees as the Brand: Internal Marketing at the Sanctuary Hotel-- |
-- |
Chapter 7: Culture Influencing Employer Branding-- |
-- |
Chapter 8: Developing Employer Branding in Pegasus Hotel-- |
-- |
Chapter 9: Great Place to Work®-- |
-- |
Chapter 10: Human Capital a Reality Check-- |
-- |
Chapter 11: SMEs and Finding Well-educated Candidates-- |
-- |
Chapter 12: Employer Branding Through Social Media and Websites-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Employer Branding (EB) aims to assist businesses in becoming the employer of choice for potential employees, and provides hands-on tools in attracting, developing and retaining people. Employer Branding for the Hospitality and Tourism Industry explores the potential of EB in changing approaches to managing people and improving opinions on careers in the hospitality sector. With a focus that goes beyond large companies, the book innovatively explores the possibilities of implementing EB methods within small-and medium-sized enterprises (SMEs) operating in the field of hospitality and tourism. Using international case studies taken from real world research, Gehrels highlights practical ways for companies in the hospitality and tourism sector to adopt EB strategies to best suit their business, employees and customers. For an industry with a high labour turnover and negative public image in terms of its employment practices, Employer Branding is more vital than ever in its ability to attract potential employees in a targeted and efficient manner. It is a must-read for both current and future practitioners, as well as for researchers and academics in the field of tourism, hospitality, branding and employment. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Ebook edition available on TBS Databases (link). |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
TX HOME ECONOMICS |
9 (RLIN) |
7823 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Tourism |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
12886 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Tourism |
Subdivisión general |
Personnel management |
9 (RLIN) |
12887 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Hospitality industry |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
12550 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Hospitality industry |
Subdivisión general |
Personnel management |
9 (RLIN) |
12889 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gehrels, Sjoerd |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12890 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://search-ebscohost-com.hub.tbs-education.fr/login.aspx?direct=true&AuthType=sso&db=nlebk&AN=2000416&site=ehost-live&scope=site&custid=s7247265&ebv=EB&ppid=pp_1">https://search-ebscohost-com.hub.tbs-education.fr/login.aspx?direct=true&AuthType=sso&db=nlebk&AN=2000416&site=ehost-live&scope=site&custid=s7247265&ebv=EB&ppid=pp_1</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
1494 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781789730708.jpg |
912 ## - |
-- |
2019-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-09-07 10:10:39 |