MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02250nam a2200349Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2997 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2019 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783030019709 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Customer accounting |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Springer, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
viii, 87 p. |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
creating value with customer analytics |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references. |
Mención de responsabilidad |
-- |
-- |
Customer Analytics: Definitions, Measurement and Models-- |
-- |
Customer Analytics for Internal Decision-Making and Control-- |
-- |
Customer Equity for External Reporting and Valuation-- |
-- |
Conclusions and Trends to Look Forward-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book is designed to meet the needs of CFOs, accounting and financial professionals interested in leveraging the power of data-driven customer insights in management accounting and financial reporting systems. While academic research in Marketing has developed increasingly sophisticated analytical tools, the role of customer analytics as a source of value creation from an Accounting and Finance perspective has received limited attention. The authors aim to fill this gap by blending interdisciplinary academic rigor with practical insights from real-world applications. Readers will find thorough coverage of advanced customer accounting concepts and techniques, including the calculation of customer lifetime value and customer equity for internal decision-making and for external financial reporting and valuation. Beyond a professional audience, the book will serve as ideal companion reading for students enrolled in undergraduate, graduate, or MBA courses. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer accounting |
9 (RLIN) |
12703 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer analytics |
9 (RLIN) |
12704 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer equity |
9 (RLIN) |
12705 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Perego, Paolo |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12706 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Bonacchi, Massimiliano |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12707 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=BWR2DwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=es#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=BWR2DwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=es#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
1318 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9783030019709.jpg |
912 ## - |
-- |
2019-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-03-22 15:53:19 |