Social marketing (Record no. 2793)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03344nam a2200361Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2933
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2019 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781544351490
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Social marketing
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Sixth edition
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne
Nombre del editor, distribuidor, etc. SAGE,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2019
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxiii, 486 p.
Otras características físicas ill.
Dimensiones 24 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general behavior change for social good
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Includes bibliographical references, index and case studies.
Mención de responsabilidad --
-- PART I. UNDERSTANDING SOCIAL MARKETING--
-- CHAPTER 1. Defining and Distinguishing Social Marketing--
-- CHAPTER 2. 10-Step Strategic Planning Model--
-- CHAPTER 3. Research Options--
-- CHAPTER 4. Behavior Change Theories, Models, and Frameworks--
-- --
-- PART II. DETERMINING PLAN PURPOSE, FOCUS, AUDIENCE, BEHAVIORS, INSIGHTS--
-- CHAPTER 5. Steps 1 & 2: Social Issue, Purpose, Focus, Situation Analysis--
-- CHAPTER 6. Step 3: Selecting Priority Audiences--
-- CHAPTER 7. Step 4: Behavior Objectives and Target Goals--
-- CHAPTER 8. Step 5: Audience Insights--
-- --
-- PART III. DEVELOPING MARKETING INTERVENTION STRATEGIES--
-- CHAPTER 9. Step 6: Crafting a Desired Positioning--
-- CHAPTER 10. Step 7: Product: Creating a Product Platform--
-- CHAPTER 11. Step 7: Price: Determining Incentives and Disincentives--
-- CHAPTER 12. Step 7: Place: Making Access Convenient and Pleasant--
-- CHAPTER 13. Step 7: Promotion: Deciding on Messages, Messengers, and Creative Strategies--
-- CHAPTER 14. Step 7: Promotion: Selecting Communication Channels--
-- --
-- PART IV. MANAGING SOCIAL MARKETING PROGRAMS--
-- CHAPTER 15. Step 8: Monitoring and Evaluation--
-- CHAPTER 16. Step 9: Budget and Funding Plans--
-- CHAPTER 17. Step 10: Implementation and Sustaining Behaviors Plans--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. For almost two decades, Social Marketing: Behavior Change for Social Good has been the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Bestselling authors Nancy R. Lee and Philip Kotler present a proven 10 Step Strategic Social Marketing Planning Model and guides students and practitioners through each stage of the process. The new Sixth Edition is packed with more than 25 new cases and dozens of new examples related to today's most pressing social problems including the opioid epidemic, climate change, youth suicide, and more. The new edition also includes significantly expanded coverage of social media. Whether your students are on a mission to improve public health, protect the environment, or galvanize their community, they will find Social Marketing an invaluable resource.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Preview available on Google Books. ; Support resources available on publisher's website.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Branding (Marketing)
Subdivisión general Social aspects
9 (RLIN) 8758
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Behavior modification
9 (RLIN) 9557
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Lee, Nancy R.
Término indicativo de función/relación Author
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Kotler, Philip
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 1123
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://books.google.es/books?id=2T9_DwAAQBAJ&lpg=PP1&hl=es&pg=PP1#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=2T9_DwAAQBAJ&lpg=PP1&hl=es&pg=PP1#v=onepage&q&f=false</a>
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://us.sagepub.com/en-us/nam/social-marketing/book260584#resources">https://us.sagepub.com/en-us/nam/social-marketing/book260584#resources</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 695
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781544351490.jpg
912 ## -
-- 2019-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2021-02-19 16:08:46
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 19/02/2021 1 HF5414 LEE B03147 18/03/2024 26/02/2024 05/03/2023 Book

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