MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03344nam a2200361Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2933 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2019 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781544351490 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Social marketing |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Sixth edition |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
SAGE, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiii, 486 p. |
Otras características físicas |
ill. |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
behavior change for social good |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes bibliographical references, index and case studies. |
Mención de responsabilidad |
-- |
-- |
PART I. UNDERSTANDING SOCIAL MARKETING-- |
-- |
CHAPTER 1. Defining and Distinguishing Social Marketing-- |
-- |
CHAPTER 2. 10-Step Strategic Planning Model-- |
-- |
CHAPTER 3. Research Options-- |
-- |
CHAPTER 4. Behavior Change Theories, Models, and Frameworks-- |
-- |
-- |
-- |
PART II. DETERMINING PLAN PURPOSE, FOCUS, AUDIENCE, BEHAVIORS, INSIGHTS-- |
-- |
CHAPTER 5. Steps 1 & 2: Social Issue, Purpose, Focus, Situation Analysis-- |
-- |
CHAPTER 6. Step 3: Selecting Priority Audiences-- |
-- |
CHAPTER 7. Step 4: Behavior Objectives and Target Goals-- |
-- |
CHAPTER 8. Step 5: Audience Insights-- |
-- |
-- |
-- |
PART III. DEVELOPING MARKETING INTERVENTION STRATEGIES-- |
-- |
CHAPTER 9. Step 6: Crafting a Desired Positioning-- |
-- |
CHAPTER 10. Step 7: Product: Creating a Product Platform-- |
-- |
CHAPTER 11. Step 7: Price: Determining Incentives and Disincentives-- |
-- |
CHAPTER 12. Step 7: Place: Making Access Convenient and Pleasant-- |
-- |
CHAPTER 13. Step 7: Promotion: Deciding on Messages, Messengers, and Creative Strategies-- |
-- |
CHAPTER 14. Step 7: Promotion: Selecting Communication Channels-- |
-- |
-- |
-- |
PART IV. MANAGING SOCIAL MARKETING PROGRAMS-- |
-- |
CHAPTER 15. Step 8: Monitoring and Evaluation-- |
-- |
CHAPTER 16. Step 9: Budget and Funding Plans-- |
-- |
CHAPTER 17. Step 10: Implementation and Sustaining Behaviors Plans-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
For almost two decades, Social Marketing: Behavior Change for Social Good has been the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Bestselling authors Nancy R. Lee and Philip Kotler present a proven 10 Step Strategic Social Marketing Planning Model and guides students and practitioners through each stage of the process. The new Sixth Edition is packed with more than 25 new cases and dozens of new examples related to today's most pressing social problems including the opioid epidemic, climate change, youth suicide, and more. The new edition also includes significantly expanded coverage of social media. Whether your students are on a mission to improve public health, protect the environment, or galvanize their community, they will find Social Marketing an invaluable resource. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books. ; Support resources available on publisher's website. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
Subdivisión general |
Social aspects |
9 (RLIN) |
8758 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Behavior modification |
9 (RLIN) |
9557 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Lee, Nancy R. |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kotler, Philip |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
1123 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=2T9_DwAAQBAJ&lpg=PP1&hl=es&pg=PP1#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=2T9_DwAAQBAJ&lpg=PP1&hl=es&pg=PP1#v=onepage&q&f=false</a> |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://us.sagepub.com/en-us/nam/social-marketing/book260584#resources">https://us.sagepub.com/en-us/nam/social-marketing/book260584#resources</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
695 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781544351490.jpg |
912 ## - |
-- |
2019-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-02-19 16:08:46 |