MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02462cam a2200337 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
7409549 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240919190519.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
150220t20162016enka b 001 0 eng |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2015004481 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781138775848 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control de sistema |
ocn906936149 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Centro/agencia modificador |
YDX |
-- |
OCLCF |
-- |
YDXCP |
-- |
CDX |
-- |
AEU |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
042 ## - CÃDIGO DE AUTENTICACIÃN |
Código de autenticación |
pcc |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
JZ1316 |
Número de documento/Ítem |
.D56 2016 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Dinnie, Keith |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
12509 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Nation branding |
Resto del título |
: concepts, issues, practice |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Keith Dinnie. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London ; |
-- |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, Taylor & Francis Group, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2016. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxx, 275 pages : |
Otras características físicas |
illustrations (some color) ; |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
"First edition published 2008 by Butterworth-Heinemann, an imprint of Elsevier." -- title page verso. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Nation Branding: Concepts, Issues, Practice was the ground-breaking first textbook to provide an overview of this recently established but fast-growing practice, in which the principles of brand management are applied to countries rather than companies. Many governments have invested in nation branding in order to strengthen their country's influence, improve its reputation, or boost tourism, trade and investment.<br/><br/>This new edition has been comprehensively revised and its influential original framework modified to reflect the very latest changes to this still-developing field. It remains an accessible blend of theory and practice rich with international examples and contributions.<br/><br/>Updates to this edition:<br/><br/>New international cases of countries as diverse as China, United Arab Emirates, Ghana, Cuba, India, Great Britain and many more; <br/>New contributions from distinguished scholars, diplomats and businesspeople providing a range of case studies, practitioner insights and academic perspectives; <br/>New Companion Website to support the book featuring instructor aids such as PowerPoint presentations for each chapter and an instructor manual; <br/>This much-anticipated update to an influential book is an essential introduction to nation branding for students and policy makers. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
MSc International Business: Units 4 & 7. Regional Spotlights |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Nation-state |
9 (RLIN) |
24198 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Place marketing |
9 (RLIN) |
24199 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
International relations |
9 (RLIN) |
1046 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |