MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02698nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2922 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780367210724 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Loyalty management |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxii, 237 p. |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
from loyalty programs to omnichannel customer experiences |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1. Loyalty and Marketing |
Mención de responsabilidad |
2. The Evolution of Loyalty Management-- |
-- |
3. Making Channel Partners Loyal-- |
-- |
4. The Impact of Big Data and Artificial Intelligence-- |
-- |
5. What We Know About Loyalty Programmes-- |
-- |
6. Managing Experience to Foster Customer Loyalty-- |
-- |
7. Using Customer Insight in Retail Management-- |
-- |
8. Loyalty in the Omnichannel Environment-- |
-- |
9. Getting Loyalty Right: Barilla and Starbucks-- |
-- |
10. Future Challenges-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In this insightful new text, Cristina Ziliani and Marco Ieva trace the evolution of thinking and practice in loyalty management. From trading stamps to Amazon Prime and Alibaba 88 Membership, they present a fresh take on the tools, strategies and skills that underpin its key significance in marketing today. ; ; Loyalty management is increasingly identified with the design and management of a quality customer experience on the journey across the many touchpoints that connect the customer with the brand. Evaluating the research on best practice and offering concrete examples from industry, the authors argue that existing schemes and systems are not just things of the past but should be the optimal starting point for companies needing to foster customer loyalty in an omnichannel world. ; ; Drawing on 20 years of experience in research, consulting and teaching, the authors have compiled a unique research-based practice-oriented text. It will guide marketers, business leaders and students through the changes in marketing thought and practice on loyalty management as well as offering practical guidance on the skills and capabilities that companies need if they want to be successful at delivering essential loyalty-driving customer experiences. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on Google Books. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Loyalty programs |
Subdivisión general |
management |
9 (RLIN) |
12504 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumers |
Subdivisión general |
Decision making |
9 (RLIN) |
12505 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ieva, Marco |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12506 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ziliani, Cristina |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12507 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://books.google.es/books?id=_SCzDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=es#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=_SCzDwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=es#v=onepage&q&f=false</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
736 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780367210724.jpg |
912 ## - |
-- |
2020-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-02-18 15:32:43 |