MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02940cam a2200301 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
ssj0002126680 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
WaSeSS |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240605174952.0 |
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL |
campo de control de longitud fija |
m d |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
cr n |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
190211s2019 nju sb 001 0 eng d |
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de control de LC |
2018057452 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781119548218 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
DLC |
Lengua de catalogación |
eng |
Centro/agencia transcriptor |
DLC |
Centro/agencia modificador |
DLC |
-- |
WaSeSS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD30.28 |
Número de documento/Ítem |
.M357 2019 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Marr, Bernard |
9 (RLIN) |
5438 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Artificial intelligence in practice |
Resto del título |
: how 50 successful companies used artificial intelligence to solve problems |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Bernard Marr, with Matt Ward. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
First edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Hoboken : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
viii, 340 pages ; |
Dimensiones |
22 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical refernces and index. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Cyber-solutions to real-world business problems Artificial Intelligence in Practice is a fascinating look into how companies use AI and machine learning to solve problems. Presenting 50 case studies of actual situations, this book demonstrates practical applications to issues faced by businesses around the globe. The rapidly evolving field of artificial intelligence has expanded beyond research labs and computer science departments and made its way into the mainstream business environment. Artificial intelligence and machine learning are cited as the most important modern business trends to drive success. It is used in areas ranging from banking and finance to social media and marketing. This technology continues to provide innovative solutions to businesses of all sizes, sectors, and industries. This engaging and topical book explores a wide range of cases illustrating how businesses use AI to boost performance, drive efficiency, analyze market preferences and many others. Best-selling author and renowned AI expert Bernard Marr reveals how machine learning technology is transforming the way companies conduct business. This detailed examination provides an overview of each company, describes the specific problem, and explains how AI facilitates resolution. Each case study provides a comprehensive overview, including some technical details as well as key learning summaries: Understand how specific business issues are addressed by innovative machine learning methods; Explore how current artificial intelligence applications improve performance and increase efficiency in various situations; Expand your knowledge of recent AI advancements in technology; Gain insight on the future of AI and its increasing role in business and industry. Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used Artificial Intelligence to Solve Problems is an insightful and informative exploration of the transformative power of technology in 21st century commerce." |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Business planning |
9 (RLIN) |
1415 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Artificial Intelligence |
9 (RLIN) |
14147 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Information technology |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
11628 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |