Fundamentals of marketing (Record no. 2776)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03509nam a2200349Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2914
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2017 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780198748571
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Fundamentals of marketing
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Oxford University Press,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2017
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxv, 376 p.
Otras características físicas ill.
Dimensiones 25 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Includes case studies and index.
Mención de responsabilidad --
-- Part One: Understanding Customers--
-- 1:Marketing Principles and Society--
-- 2:Understanding Customer Behaviour--
-- 3:Marketing Research and Customer Insight--
-- Part Two: Designing and Delivering the Market Strategy--
-- 4:Marketing Environment and Strategy--
-- 5:Market Segmentation and Positioning--
-- Part Three: Implementing the Marketing Mix--
-- 6:Proposition and Branding Decisions--
-- 7:Pricing and Value Creation--
-- 8:Marketing Communications Principles--
-- 9:Managing Marketing Communications--
-- 10:Managing Channels and Distribution--
-- Part Four: Managing Marketing Relationship--
-- 11:Digital and Social Media Marketing--
-- 12:Services Marketing and Customer Experience Management--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Incorporating the big brand case studies, unique expert insights, and engaging learning features of the best-selling Marketing by Baines, Fill, and Rosengren, Fundamentals of Marketing is the most complete resource for students looking for a briefer guide to build their theoretical understanding of marketing into skilful practice. ; ; Covers the essential theories and latest trends to take students from the traditional marketing mix to the cutting-edge trends of the discipline, with a particular focus on sustainability, ethics, and digitalization. ; Chapter opening case insights, enhanced by online video interviews with marketing specialists from the companies featured, pose real-life marketing dilemmas and show students first-hand how marketing practitioners approach real-world problems. ; Market insights provide a broad range of exciting international examples, including Nestlé, Kopparberg, and YouTube, and confront contemporary issues such as greenwashing, Fairtrade, and sustainability to illustrate the reality of marketing in today's business world. ; Links to seminal papers throughout the chapters enable students to take their learning further, and introduces them to classic and contemporary influential contributions. ; End-of-chapter review and discussion questions consolidate learning and facilitate critical appraisal of the key concepts examined in the chapter. ; An extensive online support package includes tips and information on skills, a variety of internet activities and multiple-choice questions for students, and a test bank of multiple choice and assessment questions for lecturers.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Preview available on Google Books. ; Support resources available on publisher's website.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
9 (RLIN) 1020
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Antonetti, Paolo
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 12483
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Fill, Chris,
Término indicativo de función/relación Author
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Baines, Paul
Fechas asociadas al nombre 1973-
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 12484
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Rosengren, Sara
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 12485
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://books.google.es/books?id=0AapDgAAQBAJ&lpg=PP1&dq=9780198748571&hl=es&pg=PP1#v=onepage&q&f=false">https://books.google.es/books?id=0AapDgAAQBAJ&lpg=PP1&dq=9780198748571&hl=es&pg=PP1#v=onepage&q&f=false</a>
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://learninglink.oup.com/access/baines-whitehouse-rosengren-antonetti2e">https://learninglink.oup.com/access/baines-whitehouse-rosengren-antonetti2e</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 397
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780198748571.jpg
912 ## -
-- 2017-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2021-02-16 16:04:27
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 16/02/2021   HF5415 BAI B03339 16/02/2021 05/03/2023 Book

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