MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02616nam a2200349Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2897 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789811094552 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Formative research in social marketing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Springer, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
viii, 290 p. |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
innovative methods to gain consumer insights |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes case studies. |
Mención de responsabilidad |
-- |
-- |
Expanding the Formative Research Toolkit-- |
-- |
Action Research-- |
-- |
Approaching Big Data: Harnessing App Information in Social Marketing-- |
-- |
The Consumer Diaries Research Method-- |
-- |
Depth Interviews and Focus Groups-- |
-- |
Experimental Methods-- |
-- |
Visual Observation Techniques-- |
-- |
Mechanical Observation Research in Social Marketing and Beyond-- |
-- |
Social Marketing Research and Cognitive Neuroscience-- |
-- |
Projective Techniques-- |
-- |
Reviewing Research Evidence for Social Marketing: Systematic Literature Reviews-- |
-- |
Survey for Formative Research-- |
-- |
Videography and Netnography-- |
-- |
Case Studies in Formative Research-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book brings together the state of the art and current debates in the field of formative research, and examines many of the innovative methods largely overlooked in the available literature. This book will help social marketing to move beyond surveys and focus groups. ; ; The book addresses the needs of social marketing academics and practitioners alike by providing a robust and critical academic discussion of cutting-edge research methods, while demonstrating at the same time how each respective method can help us arrive at a deeper understanding of the issues that social marketing interventions are seeking to remedy. ; ; Each chapter includes a scholarly discussion of key formative research methods, a list of relevant internet resources, and three key readings for those interested in extending their understanding of the method. Most chapters also feature a short case study demonstrating how the methods are used. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview available on publisher's website. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Formative research |
9 (RLIN) |
12439 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
Subdivisión general |
Social aspects |
9 (RLIN) |
8758 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing research |
9 (RLIN) |
1465 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Rundle-Thiele, Sharyn |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
12441 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kubacki, Krzysztof |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
12442 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://www.springer.com/gp/book/9789811018275">https://www.springer.com/gp/book/9789811018275</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
352 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9789811094552.jpg |
912 ## - |
-- |
2017-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-02-10 18:52:42 |