MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02903nam a2200361Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2871 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2015 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780749473846 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Decoding the irrational consumer |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiii, 210 p. ; 24 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Marketing |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
How to commission, run and generate insights from neuromarketing research |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Section - One: Theoretical insights; |
Mención de responsabilidad |
Chapter - 01: The irrational consumer: introduction;-- |
-- |
Chapter - 02: The brain: attention, memory and emotion;-- |
-- |
Chapter - 03: Neuroaesthetics;-- |
-- |
Chapter - 04: Behavioural economics;-- |
-- |
Section - Two: The new research tools;-- |
-- |
Chapter - 05: Guidelines for experiments;-- |
-- |
Chapter - 06: Eye-tracking;-- |
-- |
Chapter - 07: Implicit response measures;-- |
-- |
Chapter - 08: Facial action coding;-- |
-- |
Chapter - 09: Biometrics;-- |
-- |
Chapter - 10: Neuro-measures;-- |
-- |
Section - Three: Putting it all together;-- |
-- |
Chapter - 11: Computational neuroscience;-- |
-- |
Chapter - 12: Smarter survey design;-- |
-- |
Chapter - 13: Combining techniques;-- |
-- |
Chapter - 14: Conclusions-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Decoding the Irrational Consumer is written to help marketing practitioners demystify neuromarketing, a relatively new field of marketing research used to understand consumer response to marketing stimuli. ; ; Decoding the Irrational Consumer presents in plain terms the key theoretical tools required to implement neuromarketing studies and achieve desired research outcomes. Marketers and researchers will learn how to effectively and confidently brief data processors, and confer with neuroscientists and technicians. They will gain keen understanding of recent developments in behavioural science and data-processing technology, as well as sophisticated neuromarketing tools used to understand subconscious responses including behavioural economics, eye-tracking, implicit response measures, and facial coding. The author discusses when to apply these techniques and others, how to combine them effectively and how to correctly interpret resulting data to generate valuable insights that aid in decision making. The book is also suppotrted by an online guide for students and lecturers with helpful chapter summaries. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Preview and support resources available on publisher's website. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Bridger, Darren |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12367 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://www.koganpage.com/product/decoding-the-irrational-consumer-9780749473846">https://www.koganpage.com/product/decoding-the-irrational-consumer-9780749473846</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
355 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780749473846.jpg |
912 ## - |
-- |
2015-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-01-11 17:46:38 |