Decoding the irrational consumer (Record no. 2734)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02903nam a2200361Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2871
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2015 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780749473846
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Decoding the irrational consumer
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Kogan Page,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2015
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiii, 210 p. ; 24 cm.
490 ## - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Marketing
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general How to commission, run and generate insights from neuromarketing research
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Section - One: Theoretical insights;
Mención de responsabilidad Chapter - 01: The irrational consumer: introduction;--
-- Chapter - 02: The brain: attention, memory and emotion;--
-- Chapter - 03: Neuroaesthetics;--
-- Chapter - 04: Behavioural economics;--
-- Section - Two: The new research tools;--
-- Chapter - 05: Guidelines for experiments;--
-- Chapter - 06: Eye-tracking;--
-- Chapter - 07: Implicit response measures;--
-- Chapter - 08: Facial action coding;--
-- Chapter - 09: Biometrics;--
-- Chapter - 10: Neuro-measures;--
-- Section - Three: Putting it all together;--
-- Chapter - 11: Computational neuroscience;--
-- Chapter - 12: Smarter survey design;--
-- Chapter - 13: Combining techniques;--
-- Chapter - 14: Conclusions--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Decoding the Irrational Consumer is written to help marketing practitioners demystify neuromarketing, a relatively new field of marketing research used to understand consumer response to marketing stimuli. ; ; Decoding the Irrational Consumer presents in plain terms the key theoretical tools required to implement neuromarketing studies and achieve desired research outcomes. Marketers and researchers will learn how to effectively and confidently brief data processors, and confer with neuroscientists and technicians. They will gain keen understanding of recent developments in behavioural science and data-processing technology, as well as sophisticated neuromarketing tools used to understand subconscious responses including behavioural economics, eye-tracking, implicit response measures, and facial coding. The author discusses when to apply these techniques and others, how to combine them effectively and how to correctly interpret resulting data to generate valuable insights that aid in decision making. The book is also suppotrted by an online guide for students and lecturers with helpful chapter summaries.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Preview and support resources available on publisher's website.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
9 (RLIN) 997
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Bridger, Darren
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 12367
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://www.koganpage.com/product/decoding-the-irrational-consumer-9780749473846">https://www.koganpage.com/product/decoding-the-irrational-consumer-9780749473846</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 355
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780749473846.jpg
912 ## -
-- 2015-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2021-01-11 17:46:38
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 11/01/2021   HF5415.12615 BRI B03167 08/07/2021 05/03/2023 Book

Powered by Koha