MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02732nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2868 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781138592650 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Consumer behaviour and analytics |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi, 204 p. : ill. ; 24 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Includes index. |
Mención de responsabilidad |
1. An Introduction to Consumer Analytics-- |
-- |
2. Purchase Insight and the Anatomy of Transactions-- |
-- |
3. Web & Social Media Activity-- |
-- |
4. Extant Research and Exogenous Cognition-- |
-- |
5. Elemental Features of Consumer Choice: Needs, Economics, Deliberation and Impulse-- |
-- |
6. Perceptual and Communicative Features of Consumer Choice-- |
-- |
7. Individual and Social Features of Consumption-- |
-- |
8. Knowledge Driven Marketing & the Modular Adaptive Dynamic Schematic-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Consumer Behaviour and Analytics provides a consumer behaviour textbook for the new marketing reality. In a world of Big Data, machine learning and AI, this key text reviews the issues, research and concepts essential for navigating this new terrain. It demonstrates how we can use data-driven insight and merge this with insight from extant research to inform knowledge-driven decision making. ; ; Adopting a practical and managerial lens, while also exploring the rich lineage of academic consumer research, this textbook approaches its subject from a refreshing and original standpoint. It contains numerous accessible examples, scenarios and exhibits and condenses the disparate array of relevant work into a workable, coherent, synthesized and readable whole. Providing an effective tour of the concepts and ideas most relevant in the age of analytics-driven marketing (from data visualization to semiotics), the book concludes with an adaptive structure to inform managerial decision making. ; ; Consumer Behaviour and Analytics provides a unique distillation from a vast array of social and behavioural research merged with the knowledge potential of digital insight. It offers an effective and efficient summary for undergraduate, postgraduate or executive courses in consumer behaviour and marketing analytics or a supplementary text for other marketing modules. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Support material available on publisher's website. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behaviour |
9 (RLIN) |
12359 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Analytics |
9 (RLIN) |
11874 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Smith, Andrew, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://www.routledge.com/Consumer-Behaviour-and-Analytics/Smith/p/book/9781138592650">https://www.routledge.com/Consumer-Behaviour-and-Analytics/Smith/p/book/9781138592650</a> |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
490 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781138592650.jpg |
912 ## - |
-- |
2020-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2021-01-08 16:00:59 |