Consumer behaviour and analytics (Record no. 2731)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02732nam a2200313Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2868
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2020 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781138592650
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Consumer behaviour and analytics
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc.
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2020
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xi, 204 p. : ill. ; 24 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Includes index.
Mención de responsabilidad 1. An Introduction to Consumer Analytics--
-- 2. Purchase Insight and the Anatomy of Transactions--
-- 3. Web & Social Media Activity--
-- 4. Extant Research and Exogenous Cognition--
-- 5. Elemental Features of Consumer Choice: Needs, Economics, Deliberation and Impulse--
-- 6. Perceptual and Communicative Features of Consumer Choice--
-- 7. Individual and Social Features of Consumption--
-- 8. Knowledge Driven Marketing & the Modular Adaptive Dynamic Schematic--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Consumer Behaviour and Analytics provides a consumer behaviour textbook for the new marketing reality. In a world of Big Data, machine learning and AI, this key text reviews the issues, research and concepts essential for navigating this new terrain. It demonstrates how we can use data-driven insight and merge this with insight from extant research to inform knowledge-driven decision making. ; ; Adopting a practical and managerial lens, while also exploring the rich lineage of academic consumer research, this textbook approaches its subject from a refreshing and original standpoint. It contains numerous accessible examples, scenarios and exhibits and condenses the disparate array of relevant work into a workable, coherent, synthesized and readable whole. Providing an effective tour of the concepts and ideas most relevant in the age of analytics-driven marketing (from data visualization to semiotics), the book concludes with an adaptive structure to inform managerial decision making. ; ; Consumer Behaviour and Analytics provides a unique distillation from a vast array of social and behavioural research merged with the knowledge potential of digital insight. It offers an effective and efficient summary for undergraduate, postgraduate or executive courses in consumer behaviour and marketing analytics or a supplementary text for other marketing modules.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Support material available on publisher's website.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HF COMMERCE
9 (RLIN) 14
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behaviour
9 (RLIN) 12359
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Analytics
9 (RLIN) 11874
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Smith, Andrew,
Término indicativo de función/relación Author
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso <a href="https://www.routledge.com/Consumer-Behaviour-and-Analytics/Smith/p/book/9781138592650">https://www.routledge.com/Consumer-Behaviour-and-Analytics/Smith/p/book/9781138592650</a>
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 490
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781138592650.jpg
912 ## -
-- 2020-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2021-01-08 16:00:59
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 08/01/2021   HF5415.33 SMI B03337 16/04/2021 05/03/2023 Book

Powered by Koha