MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02346nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2742 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2015 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789024420803 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Online brand identity |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Amsterdam |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Adfo Books, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
300 p. : illustrations ; 26 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
the ultimate guide to designing your (digital) branding strategy |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Five to ten years form now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digitla automated trading systems. Imagine a world where people only watch ads they want to watch at moments that suit them, rather than ads we want them to watch at moments that suit us. How would your brand and advertising strategy change? Which of the things you do now would no longer work? Which assets and skills do you lack? Would your job still exist? Are you running the right experiments to be ready for this change? ; ; Online brand identity is the ultimate guide to designing your future ready brand and advertising strategy. It offers a brand framework that puts digital thinking at the heart of your business. The framework is illustrated with forty succesful cases from big and small brands. The book offers exercises to define the experiments you can start running tomorrow. ; ; Joris Merks-Benjaminsen is European Head of Programmes for Google Digital Academy, helping top 100 companies embed digital thinking into their strategies. His fresh thinking has won him prizes for Dialogue Marketer of the Year in 2012 and Best Marketing Literature of the Year in 2013. In his workshops he brings together marketers, brand managers, strategists, creatives, data experts, digital specialists and company leaders to jointly craft their future ready brand strategy. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
ads |
9 (RLIN) |
12058 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Brand name products |
9 (RLIN) |
2371 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Electronic commerce |
9 (RLIN) |
1263 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Merks-Benjaminsen, Joris |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
12060 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
458 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9789024420803.jpg |
912 ## - |
-- |
2015-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2020-01-14 16:30:43 |