MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03107nam a2200349Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2710 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780670922635 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Thanks for the feedback |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Portfolio Penguin, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
348 pages : illustrations ; 20 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
the science and art of receiving feedback well : (even when it is off base, unfair, poorly delivered, and frankly, you're not in the mood) |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
The feedback challenge. Three triggers -- |
Mención de responsabilidad |
Truth triggers. Separate appreciation, coaching, and evaluation ---- |
-- |
First understand ---- |
-- |
See your blind spots ---- |
-- |
Relationship triggers. Don't switchtrack ---- |
-- |
Identify the relationship system ---- |
-- |
Identity triggers. Learn how wiring and temperament affect your story ---- |
-- |
Dismantle distortions ---- |
-- |
Cultivate a growth identity ---- |
-- |
Feedback in conversation. How good do I have to be? ---- |
-- |
Navigate the conversation ---- |
-- |
Get going ---- |
-- |
Pull together.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Imagine an organisation where everyone is actually good at receiving feedback. People would learn and grow. Impossible, you say? Thanks to this insanely original and powerful book, maybe not -- Judy Rosenblum, former chief learning officer of Coca-Cola and founder of Duke Corporate Education Thanks for the Feedback is a road map to more self-awareness, greater learning, and richer relationships. A tour de force -- Adam Grant, Wharton professor and author of Give and Take I'll admit it: Thanks for the Feedback made me uncomfortable. And that's one reason I liked it so much. With keen insight and lots of practical takeaways, it reveals why getting feedback is so hard - and then how we can do better -- Daniel H. Pink, author of To Sell is Human and Drive ; ; We get feedback every day of our lives, from friends and family, colleagues, customers, and bosses, teachers, doctors, and strangers. We know that feedback is essential for professional development and healthy relationships - but we dread it and even dismiss it. This book teaches you how to take criticism productively. ; ; The authors of the classic 'Difficult Conversations' teach you how to take criticism productively in this book. Receiving feedback is an important skill, and the rewards for learning well are substantial. But feedback can be painful, sometimes brutally so. This title takes an honest look at why feedback feels so hard, and gives readers the framework and tools needed to metabolize challenging information and use it to fuel real change. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Originally published: 2014 |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
BF PSYCHOLOGY |
9 (RLIN) |
7 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Feedback (Psychology) |
9 (RLIN) |
11938 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Interpersonal communication |
9 (RLIN) |
5568 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Interpersonal communication |
9 (RLIN) |
5568 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Stone, Doulgas |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
11939 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Heen, Sheila |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
8256 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
923 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780670922635.jpg |
912 ## - |
-- |
2014-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-11-04 13:37:31 |