Brand desire (Record no. 2588)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03064nam a2200373Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2684
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2016 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781472936233
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Brand desire
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. London
Nombre del editor, distribuidor, etc. Bloomsbury Information,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2016
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión vii, 183 pages : illustrations ; 24 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general how to create consumer involvement and inspiration
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Introduction to Part One: Understanding brand desire
Mención de responsabilidad --
-- Chapter 1: The Foundations of Brand Desire--
-- --
-- Chapter 2: Why Desire Matters--
-- Introduction to Part Two: Building Brand Desire--
-- Chapter 3: Principles--
-- Chapter 4: Participation--
-- Chapter 5: Leadership and Culture--
-- Chapter 6: Storytelling--
-- Chapter 7: Experience--
-- Chapter 8: Innovation--
-- Chapter 9: Managing Brand Desire--
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Desire is big business. If companies can create true desirability for their brands, customers will not only express preference and loyalty, they also show a willingness to act as brand champions, participate in online communities, co-create innovative ideas, and show the sort of commitment that is normally associated with fervent employees. ; ; However, desire doesn't just happen. Brands need to nurture it by offering both security and surprise. This isn't just about marketing, but rather a reflection of an organization-wide culture and perspective. ; ; Using international case studies, Brand Desire explains how companies can engage customers emotionally and create value for them. Managers can successfully build and maintain brand desire through specific strategies and tools, such as: ; ; · promoting a principles-driven organization that is grounded in its heritage and distinctive competences; ; · creating a supportive culture that encourages the active participation of people in brand development; ; · providing an opportunity for people to communicate more with each other and to encourage socialization through communities and events; and ; · offering outstanding experiences: being consistent in delivery, from first communications through to after-sales service and support. ; ; In a crowded sales environment, brand desire can elevate any product or service so that it stands out from the crowd - and stays there. Brand Desire demonstrates how desirable brands are about desirable experiences, and shows what companies can do to maximize those experiences for their customers.
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME
Título uniforme HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR
9 (RLIN) 37
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Product management
9 (RLIN) 2370
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Branding (Marketing)
9 (RLIN) 6284
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer relations
9 (RLIN) 3627
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Branding (Marketing)
9 (RLIN) 6284
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer relations
9 (RLIN) 3627
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Product management
9 (RLIN) 2370
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada
9 (RLIN) 12
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Iglesias, Oriol
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 11812
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Ind, Nicholas
Término indicativo de función/relación Author
9 (RLIN) 11813
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 910
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781472936233.jpg
912 ## -
-- 2016-01-01
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
953 ## -
-- 2019-10-22 13:07:04
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
        TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 22/10/2019   HD69.B7 IND B01343 22/01/2020 05/03/2023 Book

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