MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03064nam a2200373Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2684 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2016 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781472936233 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Brand desire |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Bloomsbury Information, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2016 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
vii, 183 pages : illustrations ; 24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to create consumer involvement and inspiration |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction to Part One: Understanding brand desire |
Mención de responsabilidad |
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-- |
Chapter 1: The Foundations of Brand Desire-- |
-- |
-- |
-- |
Chapter 2: Why Desire Matters-- |
-- |
Introduction to Part Two: Building Brand Desire-- |
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Chapter 3: Principles-- |
-- |
Chapter 4: Participation-- |
-- |
Chapter 5: Leadership and Culture-- |
-- |
Chapter 6: Storytelling-- |
-- |
Chapter 7: Experience-- |
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Chapter 8: Innovation-- |
-- |
Chapter 9: Managing Brand Desire-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Desire is big business. If companies can create true desirability for their brands, customers will not only express preference and loyalty, they also show a willingness to act as brand champions, participate in online communities, co-create innovative ideas, and show the sort of commitment that is normally associated with fervent employees. ; ; However, desire doesn't just happen. Brands need to nurture it by offering both security and surprise. This isn't just about marketing, but rather a reflection of an organization-wide culture and perspective. ; ; Using international case studies, Brand Desire explains how companies can engage customers emotionally and create value for them. Managers can successfully build and maintain brand desire through specific strategies and tools, such as: ; ; · promoting a principles-driven organization that is grounded in its heritage and distinctive competences; ; · creating a supportive culture that encourages the active participation of people in brand development; ; · providing an opportunity for people to communicate more with each other and to encourage socialization through communities and events; and ; · offering outstanding experiences: being consistent in delivery, from first communications through to after-sales service and support. ; ; In a crowded sales environment, brand desire can elevate any product or service so that it stands out from the crowd - and stays there. Brand Desire demonstrates how desirable brands are about desirable experiences, and shows what companies can do to maximize those experiences for their customers. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Product management |
9 (RLIN) |
2370 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Product management |
9 (RLIN) |
2370 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Iglesias, Oriol |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
11812 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ind, Nicholas |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
11813 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
910 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781472936233.jpg |
912 ## - |
-- |
2016-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-10-22 13:07:04 |