MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02105nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2678 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789063694999 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Visual doing applying visual thinking in your day-to-day business |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
NULL |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
NULL, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
|
262 ## - MENCIÓN DE PIE DE IMPRENTA PARA GRABACIONES SONORAS (Pre-RCAA 2) [LOCAL, USA] |
Nombre de editor o tratado |
NULL |
Lugar de producción, publicación, etc. |
NULL |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
After the success of 2017's Visual Thinking, the author noticed that people enjoy discovering how easy it is to use drawings in business communication. But they still have no guide to satisfy their desire to tell a visual story in a very simple way. That is why the author has now written Visual Doing. This book will fulfil this desire, not by drilling deeper into the advice in the first book, but by 'undeepening' Chapters 3 and 4. These chapters, both about drawing in visual business settings, are now broken down into ready-to-implement skills and tools. Visual Doing will improve your visual craftsmanship and broaden your skillset. It's a practical and accessible handbook for incorporating visual thinking into your daily business and communication. The author leads you through a new range of exercises, techniques and subjects which will help you to tell your own visual story. It takes a look at these subjects from different perspectives: 'me as an individual', 'we as a team' and 'us as a company'. It helps you to clarify complex information, pitch innovative strategies and foster a visual culture within your organisation. Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and compelling way so you can inspire, engage and activate yourself and others. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Visual communication |
9 (RLIN) |
8714 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Communication in management |
9 (RLIN) |
2095 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Creative ability in business |
9 (RLIN) |
4129 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Brand, Willemien |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
11797 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
536 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9789063694999.jpg |
912 ## - |
-- |
0000-00-00 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-10-09 12:35:12 |