MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02195nam a2200385Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2665 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2017 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9789063694784 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Brand the change |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
BIS Publishers, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
223 pages : illustrations |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
the branding guide for social entrepreneurs, disruptors, not-for-profit and corporate troublemakers |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
1) Branding 101, 2) Case studies, 3) Brand anatomy, 4) Build your brand step by step, 5) Tool templates, 6) Exercises, 7) Expert tips and tricks, 8) The beginning |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as a leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and ultimately attract and convert the right audiences. This book challenges you to put your head above the clouds to formulate a compelling big vision, while having your feet in the mud: to understand how to realize that vision by selling yourself well and all the practical branding challenges that come with it. The book unpacks the brand building process in practical steps, offers you the tools and exercises to build your own brand, offers a rich array of tips from trademarking to digital marketing, and inspires with case studies of successful change making brands. It contains 23 tools and exercises, 14 case studies from change making organisations across the world and 7 guest essays from experts. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Entrepreneurship |
Subdivisión general |
Handbooks, manuals, etc. |
9 (RLIN) |
13205 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
manuals |
9 (RLIN) |
187 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Small business |
Subdivisión general |
Handbooks |
9 (RLIN) |
11747 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
manuals |
9 (RLIN) |
187 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Entrepreneurship |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Small business |
9 (RLIN) |
6674 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Landa, Robin |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7314 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
458 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9789063694784.jpg |
912 ## - |
-- |
2017-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-10-07 17:47:16 |