MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01680nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2655 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2009 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780749460921 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Luxury world |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Kogan Page, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2009 |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
the past, present and future of luxury brands |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Mark Tungate is the author of the bestselling Fashion Brands, as well as Adland - A Global History of Advertising, Branded Male, and Media Monoliths. His latest book is Luxury World - The Past, Present and Future of Luxury Brands. ; ; Tungate is a journalist specializing in branding and communication. Based in Paris, he has a weekly column in the French media magazine Strategies, and writes regularly about advertising, style and popular culture for the trends intelligence service WGSN. His work has appeared in The Times, The Independent and The Telegraph newspapers. He is also the co-author of The Epica Book, an annual review of the best European advertising. ; ; In addition, Mark teaches courses about branding and advertising at Parsons Paris School of Design. He has addressed conferences around the world and has been on the juries of several advertising competitions. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HD INDUSTRIES. LAND USE. LABOR |
9 (RLIN) |
37 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods industry |
9 (RLIN) |
7363 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Brand name products |
9 (RLIN) |
2371 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxuries |
Subdivisión general |
History |
9 (RLIN) |
8272 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Tungate, Mark |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7525 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
512 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780749460921.jpg |
912 ## - |
-- |
2009-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-09-19 18:11:42 |