MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02994nam a2200325Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2830 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781138613560 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Communicating fashion brands |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020 |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
theoretical and practical perspectives |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
An introduction to fashion brand communication / Emily Huggard |
Mención de responsabilidad |
The fashion industry context / Emily Huggard-- |
-- |
The role of the fashion communicator as a cultural intermediary / Emily Huggard-- |
-- |
Motivation and the fashion consumer? / Jon Cope-- |
-- |
Communicating brand identity, creating fashionable identities / Rachel Lifter-- |
-- |
Co-creating fashion spaces / Anja Overdiek-- |
-- |
Co-creative storytelling / Patrick Lonergan-- |
-- |
Strategy : building a brand community / Jon Cope-- |
-- |
Strategy : the symbolic value of fashion brand collaboration / Jason Kass-- |
-- |
Conclusion and future directions : how fashion brand communication shapes culture / Emily Huggard and Jon Cope.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book demonstrates how fashion brands communicate, why the practice is significant within wider society and how it can be perceived as culturally meaningful. ; ; Enabling readers to connect the tools and techniques of communication with their theoretical underpinnings and historical antecedents, the book shows how these methods can be applied in practice. The authors utilise social, consumer and cultural theory, and frameworks rooted in psychology, sociology and economics, as mechanisms to analyse and deconstruct current communication strategies used by fashion brands. The book presents insights and strategies for communicating authentic values, conveying a clearly defined aesthetic and visual language and generating shareable content that resonates with audiences. With insights into strategies used by brands including Burberry, Gucci, Dior, COS, Rapha, Warby Parker and Maryam Nassir Zadeh, each chapter outlines ways of maintaining relevant and consistent brand narratives in the 21st century. From how to sustain a dialogue with a brand's community, to the use of brand collaboration, co-creative storytelling and fashion spaces, the book aims to develop reflective communication practitioners who have a deep understanding of the cultural landscape, brand strategy and industry innovation. ; ; Written for scholars and practitioners, this book is a valuable blend of theory and practice across the fields of fashion, communication and branding. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Advertising |
Subdivisión general |
Fashion |
9 (RLIN) |
10801 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion merchandising |
9 (RLIN) |
8540 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
|
9 (RLIN) |
12 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Cope, Jon |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
10802 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Huggard, Emily |
Término indicativo de función/relación |
Director Científic |
9 (RLIN) |
10803 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
1149 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781138613560.jpg |
912 ## - |
-- |
2020-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2020-03-19 18:23:09 |