Global marketing strategies for the promotion of luxury goods (Record no. 2355)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03466nam a2200313Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2449
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2016 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781466699588
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD9999.L852
Número de documento/Ítem G596 2016
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Global marketing strategies for the promotion of luxury goods
Mención de responsabilidad, etc. / Fabrizio Mosca, Rosalia Gallo.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Hershey, PA : Business Science Reference, 2016.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxiii, 329 pages ; illustration, charts, graphs : 29 cm.
490 ## - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Global consumer behavior in luxury goods markets / Yuping Li ― Consumer behaviors and contemporary attitudes in luxury markets / Gemma García Ferrer ― Consumer behavior regarding luxury perfumes: key elements for marketing strategy design / Mónica Díaz-Bustamante, Sonia Carcelén ― Analyzing countries for their luxury potentials: a macromarketing approach / Taskın Dirsehan ― Managing integrated brand communication strategies in the online era: new marketing frontiers for luxury goods / Fabrizio Mosca, Cecilia Casalegno ― Conceptualizing and measuring content marketing in luxury firms: an exploratory analysis / Elisa Rancati, Niccolo Gordini, Alexandru Capatina ― The relative importance of the different relationship platforms (physical and virtual) in the consumer experience of luxury brands: how has it changed from the company perspective? / Paola Peretti, Mohanbir Sawhney ― Strategies for luxury fashion brands' targeting the young audience: how to link celebrity endorsements and brand extensions with social media / Carmen Moreno-Gavara, Ana Jiménez-Zarco ― A study of the impact of social networking communities on the consumption of beauty luxury products / Lynsey E. Macdonald, Irene García Medina, Zahaira F. González Romo ― Old and new distribution channels in the luxury sector / Fabrizio Mosca, Elisa Giacosa ― The relationship between fast fashion and luxury brands: an exploratory study in the UK market / Cesare Amatulli [and 3 others] ― The role of the founder's DNA throughout crisis: the revitalization of Moncler / Piergiorgio Re [and three others].
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Vast markets for high-symbolic-value goods serve as an expansive worldwide arena where luxury brands and products compete for consumer attention. As global luxury markets have grown and continue to grow, uncovering successful methods for maintaining brand image and consumer desire is critical to the success of high-end brands. Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods explores the latest promotional trends, business models, and challenges within the luxury goods market. Focusing on strategies for achieving competitive advantage, new market development, as well as the role of the media in luxury brand building, this timely reference publication is designed for use by business professionals, researchers, and graduate-level students.
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Includes bibliographical references and index.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
Subdivisión general Marketing
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Consumer behavior
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO
Término no controlado Bibliography B3 FLM - Distribution
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA
Datos o término principal de género/forma Consumer behavior -- Textbooks
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Gallo, Rosalia
Término indicativo de función/relación editor
9 (RLIN) 10790
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Mosca, Fabrizio
Término indicativo de función/relación editor
9 (RLIN) 10791
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Fecha del último préstamo Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 07/02/2019 1 HD9999.L852 MOS B01513 20/02/2024 20/02/2024 05/03/2023 Recommended bibliography book

Powered by Koha