MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03466nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2449 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2016 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781466699588 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD9999.L852 |
Número de documento/Ítem |
G596 2016 |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Global marketing strategies for the promotion of luxury goods |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Fabrizio Mosca, Rosalia Gallo. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Hershey, PA : Business Science Reference, 2016. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxiii, 329 pages ; illustration, charts, graphs : 29 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Global consumer behavior in luxury goods markets / Yuping Li ― Consumer behaviors and contemporary attitudes in luxury markets / Gemma García Ferrer ― Consumer behavior regarding luxury perfumes: key elements for marketing strategy design / Mónica Díaz-Bustamante, Sonia Carcelén ― Analyzing countries for their luxury potentials: a macromarketing approach / Taskın Dirsehan ― Managing integrated brand communication strategies in the online era: new marketing frontiers for luxury goods / Fabrizio Mosca, Cecilia Casalegno ― Conceptualizing and measuring content marketing in luxury firms: an exploratory analysis / Elisa Rancati, Niccolo Gordini, Alexandru Capatina ― The relative importance of the different relationship platforms (physical and virtual) in the consumer experience of luxury brands: how has it changed from the company perspective? / Paola Peretti, Mohanbir Sawhney ― Strategies for luxury fashion brands' targeting the young audience: how to link celebrity endorsements and brand extensions with social media / Carmen Moreno-Gavara, Ana Jiménez-Zarco ― A study of the impact of social networking communities on the consumption of beauty luxury products / Lynsey E. Macdonald, Irene García Medina, Zahaira F. González Romo ― Old and new distribution channels in the luxury sector / Fabrizio Mosca, Elisa Giacosa ― The relationship between fast fashion and luxury brands: an exploratory study in the UK market / Cesare Amatulli [and 3 others] ― The role of the founder's DNA throughout crisis: the revitalization of Moncler / Piergiorgio Re [and three others]. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Vast markets for high-symbolic-value goods serve as an expansive worldwide arena where luxury brands and products compete for consumer attention. As global luxury markets have grown and continue to grow, uncovering successful methods for maintaining brand image and consumer desire is critical to the success of high-end brands. Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods explores the latest promotional trends, business models, and challenges within the luxury goods market. Focusing on strategies for achieving competitive advantage, new market development, as well as the role of the media in luxury brand building, this timely reference publication is designed for use by business professionals, researchers, and graduate-level students. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Marketing |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 FLM - Distribution |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gallo, Rosalia |
Término indicativo de función/relación |
editor |
9 (RLIN) |
10790 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Mosca, Fabrizio |
Término indicativo de función/relación |
editor |
9 (RLIN) |
10791 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |