MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02973nam a2200337Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2405 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781260440195 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The laws of brand storytelling |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
NULL |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
NULL, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
|
262 ## - MENCIÓN DE PIE DE IMPRENTA PARA GRABACIONES SONORAS (Pre-RCAA 2) [LOCAL, USA] |
Nombre de editor o tratado |
NULL |
Lugar de producción, publicación, etc. |
NULL |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
288 p. ; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
win - and keep - your customers' hearts and minds |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Introduction: What is brand storytelling? -- |
Mención de responsabilidad |
The protagonist laws ---- |
-- |
The strategy laws ---- |
-- |
The discovery laws ---- |
-- |
The story-making laws ---- |
-- |
The channel laws ---- |
-- |
The laws of engagement ---- |
-- |
Oh, one more law ---- |
-- |
Conclusion.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
'From the bestselling authors of The Power of Visual Storytelling comes the highly anticipated follow-up, The Laws of Brand Storytelling -- the definitive quick-reading rulebook for how to use powerful storytelling to win over customers' hearts, minds, and long-term loyalty We have been sharing stories from the beginning of human civilization -- for good reason. Stories captivate our attention and build communities by bringing ideas, emotions, and experiences to life in a memorable way. This is proving to be an increasingly potent strategy in the era of the connected digital consumer. With consumers more empowered than ever before, your brand isn't what you say it is anymore, it is what consumers say it is. As a result, capturing customers' hearts and minds today requires businesses to prioritize emotional connections with customers, to be in the moment, having authentic conversations, to share relevant, inspiring stories that move and motivate people to take action. Packed with inspiring tips, strategies, and stories from two leading marketing innovators, The Laws of Brand Storytelling shows business leaders and marketing professionals the power storytelling has to positively impact and differentiate your business, attract new customers, and inspire new levels of brand advocacy. The authors lay down the law - literally -- for readers through a compelling step-by-step process of defining who you are as a brand, setting a clear strategy, sourcing the best stories for your business, and crafting and delivering compelling narratives for maximum effect. Win your customers' hearts and minds, and you win their business and their loyalty'-- ; 'The different laws of brand storytelling, including protagonist laws, strategy laws, discovery laws, story-making laws, channel laws, and laws of engagement'-- |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Storytelling |
Subdivisión general |
Economic aspects |
9 (RLIN) |
10600 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
BUSINESS & ECONOMICS / Marketing General. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gioglio, Jessica, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Walter, Ekaterina, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
397 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781260440195.jpg |
912 ## - |
-- |
0000-00-00 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-01-16 16:19:54 |