Don't make me think! (Record no. 2300)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02842cam a2200301 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 9109367
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
campo de control CaAEU
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
campo de control 20240716124650.0
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL
campo de control de longitud fija m o d
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija cr unu||||||||
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 060925s2006 caua ob 001 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9780321344755
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente English
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación TK5105.888
Número de documento/Ítem .K78 2006
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Krug, Steve
9 (RLIN) 10552
Término indicativo de función/relación author
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Don't make me think!
Resto del título : a common sense approach to web usability
Mención de responsabilidad, etc. / Steve Krug.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Second edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Berkeley, CA :
Nombre del editor, distribuidor, etc. New Riders Pub.,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2006.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiii, 201 pages : illustrations (color) ; 23 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references (pages 187-191) and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato ch. 1. Don't make me think! : Krug's first law of usability ― ch. 2. How we really use the Web : scanning, satisficing, and muddling through ― ch. 3. Billboard design 101 : designing pages for scanning, not reading ― ch. 4. Animal, vegetable, or mineral? : why users like mindless choices ch. 5. Omit needless words : the art of not writing for the Web ― ch. 6. Street signs and breadcrumbs : designing navigation ― ch. 7. The first step in recovery is admitting that the home page is beyond your control : designing the home page ― ch. 8. "The farmer and the cowman should be friends" : why most Web design team arguments about usability are a waste of time, and how to avoid them ― ch. 9. Usability testing on 10 cents a day : why user testing―done simply enough―is the cure for all your site's ills ― ch. 10. Usability as common courtesy : why your Web site should be a mensch ― ch. 11. Accessibility, Cascading Style Sheets, and you : just when you think you're done, a cat floats by with buttered toast strapped to its back ― ch. 12. Help! My boss wants me to __ : when bad design decisions happen to good people.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Yesterday's Web looked far different from today's Web, and tomorrow's Web will look more different still. Amidst all of this change, however, one aspect of Web use remains the same: The sites that offer the best, easiest, most intuitive experience are the ones people visit again and again. To ensure that your sites provide that experience, this guide from usability guru Krug distills his years of on-the-job experience into a practical primer on the dos and don'ts of good Web design. The second edition of this classic adds three new chapters that explain why people really leave Websites, how to make sites usable and accessible, and the art of surviving executive design whims, plus a new preface and updated recommended reading.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa B3ASP Digital Marketing: Content Marketing and Storytelling | B3ASP DM eCommerce Fundamentals
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Web sites
Subdivisión general Design
9 (RLIN) 7486
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Web site development
9 (RLIN) 7487
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona 07/01/2019   TK5105.888 KRU B03782 06/09/2022 05/03/2023 Book

Powered by Koha