MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02842cam a2200301 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
9109367 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
CaAEU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20240716124650.0 |
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA--CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL |
campo de control de longitud fija |
m o d |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
cr unu|||||||| |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
060925s2006 caua ob 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780321344755 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
English |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
TK5105.888 |
Número de documento/Ítem |
.K78 2006 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Krug, Steve |
9 (RLIN) |
10552 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Don't make me think! |
Resto del título |
: a common sense approach to web usability |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Steve Krug. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
Second edition. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Berkeley, CA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
New Riders Pub., |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2006. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiii, 201 pages : illustrations (color) ; 23 cm. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references (pages 187-191) and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
ch. 1. Don't make me think! : Krug's first law of usability ― ch. 2. How we really use the Web : scanning, satisficing, and muddling through ― ch. 3. Billboard design 101 : designing pages for scanning, not reading ― ch. 4. Animal, vegetable, or mineral? : why users like mindless choices ch. 5. Omit needless words : the art of not writing for the Web ― ch. 6. Street signs and breadcrumbs : designing navigation ― ch. 7. The first step in recovery is admitting that the home page is beyond your control : designing the home page ― ch. 8. "The farmer and the cowman should be friends" : why most Web design team arguments about usability are a waste of time, and how to avoid them ― ch. 9. Usability testing on 10 cents a day : why user testing―done simply enough―is the cure for all your site's ills ― ch. 10. Usability as common courtesy : why your Web site should be a mensch ― ch. 11. Accessibility, Cascading Style Sheets, and you : just when you think you're done, a cat floats by with buttered toast strapped to its back ― ch. 12. Help! My boss wants me to __ : when bad design decisions happen to good people. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Yesterday's Web looked far different from today's Web, and tomorrow's Web will look more different still. Amidst all of this change, however, one aspect of Web use remains the same: The sites that offer the best, easiest, most intuitive experience are the ones people visit again and again. To ensure that your sites provide that experience, this guide from usability guru Krug distills his years of on-the-job experience into a practical primer on the dos and don'ts of good Web design. The second edition of this classic adds three new chapters that explain why people really leave Websites, how to make sites usable and accessible, and the art of surviving executive design whims, plus a new preface and updated recommended reading. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B3ASP Digital Marketing: Content Marketing and Storytelling | B3ASP DM eCommerce Fundamentals |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Web sites |
Subdivisión general |
Design |
9 (RLIN) |
7486 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Web site development |
9 (RLIN) |
7487 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |