MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03262nam a2200349Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2388 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2018 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781119389309 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Leveraging constraints for innovation |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2018 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
208 p; 23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
new product development essentials from the PDMA |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
From sustainability constraints to creative action : increasing managerial innovation by simultaneously solving social and commercial needs / Goran Calic, Maryam Ghasemaghaei |
Mención de responsabilidad |
A practice-oriented approach to overcome knowledge sharing boundaries in innovation projects / Christiane Rau, Anne-Katrin Neyer, Katja Krämer-Helmer-- |
-- |
The consumer as the last constraint : addressing psychological constraints in new product development / Nadine Hietschold-- |
-- |
Identifying and overcoming organizational innovation constraints / Katharina Hölzle, Tanja Reimer, Hans Georg Gemünden-- |
-- |
New service development for professional services : time commitment as the scarcest resource / Floortje Blindenbach-Driessen-- |
-- |
Bridging communication gaps in virtual teams / Donovan Hardenbrook, Teresa Jurgens-Kowal-- |
-- |
How to develop low-end innovation capabilities : adapting capabilities to overcome constraints for consumers in low-end markets / Ronny Reinhardt-- |
-- |
Developing solutions for under-resourced markets / Aruna Shekar, Andrew Drain-- |
-- |
Overcoming market constraints in emerging markets : lessons from social enterprises in Indian healthcare sector / Nivedita Agarwal, Alexander Brem-- |
-- |
Ambiguity and misdirection? Bring it on! Lessons about overcoming from women market traders / Jose Antonio Rosa, Shikha Upadhyaya.-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
'Sales- In a single comprehensive volume, covers the full spectrum of constraint-related strategies and techniques in a coherent, integrated fashion - Provides a set of frameworks, techniques, and tools that can be immediately implemented - Offers how-to knowledge on specific tools and methods as applied to innovating products and services when facing constraints as well as the development of new business models - Integrates problem- and solution-based knowledge to enable companies to develop sustainable growth strategies by leveraging constraints and restrictions toward innovation strategies, processes and offerings Product development professionals including engineers, project managers and business managers in a broad range of industries from heavy manufacturing to the service sector. Plus members of the PDMA and those training for the PDMA Professional Certification Examination using the body of knowledge'-- Provided by publisher. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
HF COMMERCE |
9 (RLIN) |
14 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Product management |
9 (RLIN) |
2370 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
New products |
Subdivisión general |
Management |
9 (RLIN) |
10546 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
products |
Subdivisión general |
Marketing. |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Griffin, Abbie |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
10548 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gurtner, Sebastian |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
10549 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Spanjol, Jelena |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
10550 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
353 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781119389309.jpg |
912 ## - |
-- |
2018-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2019-01-07 16:44:18 |