MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02306nam a2200373Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2374 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2010 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9783540778288 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Neuromarketing |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Springer, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2010 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xx, 273 p. : ill. ; 24 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
exploring the brain of the consumer |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Exploring the brain Consumption as feelings - Neural underpinnings of risk handling, developing preference and choosing - Neural bases for segmentation and positioning - Applying neuroscience and biometrics to the practice of marketing. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Over the last 10 years advances in the new field of neuromarketing have yielded a host of findings which defy common stereotypes about consumer behavior. Reason and emotions do not necessarily appear as opposing forces. Rather, they complement one another. Hence, it reveals that consumers utilize mental accounting processes different from those assumed in marketers' logical inferences when it comes to time, problems with rating and choosing, and in post-purchase evaluation. People are often guided by illusions not only when they perceive the outside world but also when planning their actions - and consumer behavior is no exception. Strengthening the control over their own desires and the ability to navigate the maze of data are crucial skills consumers can gain to benefit themselves, marketers and the public. Understanding the mind of the consumer is the hardest task faced by business researchers. This book presents the first analytical perspective on the brain - and biometric studies which open a new frontier in market research. |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
S2 B2 PBT P1 Neuromarketing |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
CLASS H - SOCIAL SCIENCES |
9 (RLIN) |
4381 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Psychological aspects |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Zurawicki, Leon |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
10497 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
355 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |