Writing and editing for digital media (Record no. 2274)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03006nam a2200337Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2364
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2017 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781138636033
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación PN 171 .O55
Número de documento/Ítem C37 2017
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Carroll, Brian
Fechas asociadas al nombre 1965-
9 (RLIN) 10447
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Writing and editing for digital media
Mención de responsabilidad, etc. / Brian Carroll.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición Third edition.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. New York, NY : Routledge, 2017.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión ix, 316 pages : illustrations ; 24 cm.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato 1. Writing for digital media ― 2. Editing for digital media : strategies ― 3. Writing for digital media II : tools and techniques ― 4. Editing for digital media II : voice and visual style ― 5. Establishing and communicating credibility in digital spaces ― 6. Knowing and (ethically) serving your audience ― 7. Blogito ergo sum ― 8. Journalism in a digital age ― 9. Public relations in a digital age ― 10. Navigating the legal landscape ― Appendix : the core values of digital journalism.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Writing and Editing for Digital Media, 3rd edition, teaches students how to write effectively for digital spaces -- whether crafting a story for a website, blogging or using Twitter to cover a breaking news story or event. The lessons and exercises in each chapter help students build a solid understanding of the ways that digital communications have introduced opportunities for dynamic storytelling and multi-directional communication. Writing and Editing for Digital Media also addresses the graphical, multimedia, hypertextual and interactive elements that come into play when writing for digital platforms and designing digital spaces. The book teaches students not only to create content, but also to become careful, creative managers of that content. Based on Brian Carroll's extensive experience teaching the course, this revised and updated edition pays particular attention to opportunities presented by the growth of social media and mobile media. Chapters aim to: Assist digital communicators in understanding the social networked, increasingly mobile, always-on, geomapped, personalized media ecosystem; Help writers across multiple communication fields (journalism, marketing, PR, technical writing) make the transition from print to digital; Teach communicators to approach storytelling from a multimedia, multi-modal, interactive perspective. A companion website with exercises and assignments gives students the tools they need to put theory into practice.
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa B3ASP Digital Marketing: Content Marketing and Storytelling
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] BR B3 DM Content Marketing & Storytelling ;
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Online authorship
9 (RLIN) 9304
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Online journalism
9 (RLIN) 23339
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Carroll, Brian
Término indicativo de función/relación Author
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN)
a 356
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN)
a m
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ]
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9781138636033.jpg
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Código de la institución [OBSOLETO] 1
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación Decimal Dewey
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 30/11/2018   PN171.O55 CAR B03907 24/10/2022 05/03/2023 Book

Powered by Koha