MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
01933nam a2200313Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2359 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2014 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781471111709 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Contagious |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Simon & Schuster, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2014 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
vii, 244 pages ; 20 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
how to build word of mouth in the digital age |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, or online product reviews, the information, and opinions we get from others have a strong impact on our own behavior. Indeed, word-of-mouth generates more than two times the sales of paid advertising and is the primary factor behind 20-50% of all purchasing decisions. It is between 8.5 and 30 times more effective than traditional media. But want to know the best thing about word-of-mouth? It's available to everyone. Whether you're a Fortune 500 company trying to increase sales, a corner restaurant trying to raise awareness, a non-profit trying to fight obesity, or a newbie politician running for city council, word-of-mouth can help you succeed. And you don't have to have millions of dollars to spend on an advertising budget. You just have to get people to talk. The challenge, though, is how to do that. This book will show you how. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references (p. [215]-233) and index |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
CLASS H - SOCIAL SCIENCES |
9 (RLIN) |
4381 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
9 (RLIN) |
997 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer behavior |
Subdivisión general |
Economic aspects |
655 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--GÉNERO/FORMA |
Datos o término principal de género/forma |
Consumer behavior -- Textbooks |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Berger, Jonah, |
Término indicativo de función/relación |
Author |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
353 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación Decimal Dewey |