MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02424nam a2200253Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2358 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2004 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780071428682 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.129 |
Número de documento/Ítem |
.G67 |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The managers guide to distribution channels |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Linda Gorchels, Edward J. Marien, Chuck West |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
McGraw-Hill, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2004 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xii, 225 pages : illustrations (black and white) ; 24 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Understanding distribution -- Forces shaping channel strategy -- Supply chain management -- Legal issues and the reseller contract -- Clarifying requirements -- Channel design -- International channel design -- Selecting suitable channel partners -- Understanding the distributors world -- Establishing mutual performance expectations -- Improving channel effectiveness -- Monitoring performance and adjusting plans. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In today's every-penny-counts, globally competitive business arena, effective management of distribution channels is vital to a firm's competitive success. The Manager's Guide to Distribution Channels examines how today's most innovative corporations are literally rewriting the rules for channel management and redesigning their distribution strategies to take full advantage of ongoing technological and operational innovations. Filled with market-proven tools and techniques for creating and managing channels that work in sync with your channel partners and end users, this real-world guidebook will show you how to: stay on top of changes in how customers want to buy and receive your product; evaluate your channel in a step-by-step process; align your firm's overall objectives with its channel objectives, and ensure a solid supporting infrastructure. Your markets and their need change every day. And while your firm's distribution strategies must be flexible enough to change with it, they must also be clear enough to be understood by each channel member. The manager's Guide to Distribution Channels provides the knowledge and insights you need to create a profitable channel strategy, and expertly manage each channel relationship. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing channels |
9 (RLIN) |
5051 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B1 Operational Marketing |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gorchels, Linda |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
4098 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Marien, Edward J. |
Término indicativo de función/relación |
author |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
West, Chuck |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
10410 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |