The innovator's dilemma (Record no. 2263)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 03008nam a2200301Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2353
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2016 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781633691780
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA
Código de área geográfica en_UK
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD53
Número de documento/Ítem .C49 2016
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Christensen, Clayton M.
Fechas asociadas al nombre 1952-2020
9 (RLIN) 21197
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The innovator's dilemma
Resto del título : when new technologies cause great firms to fail
Mención de responsabilidad, etc. / Clayton M. Christensen.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Boston, MA :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Harvard Business School Publishing,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2016.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xxxi, 253 pages : illustrations, tables, graphs (black and white) ; 21 cm.
490 ## - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie The Management of innovation and change series.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC.
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Pt. 1. Why great companies can fail. How can great firms fail? Insights from the hard disk drive ― Value networks and the impetus to innovate ― Disruptive technological change in the mechanical excavator industry ― What goes up, can't go down ― Pt. 2. Managing disruptive technological change. Give responsibility for disruptive technologies to organizations whose customers need them ― Match the size of the organization to the size of the market ― Discovering new and emerging markets ― How to appraise your organization's capabilities and disabilities ― Performance provided, market demand, and the product life cycle ― Managing disruptive technological change: a case study ― The dilemmas of innovation : a summary.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. In this revolutionary bestseller, innovation expert Clayton M. Christensen says outstanding companies can do everything right and still lose their market leadership — or worse, disappear altogether. And not only does he prove what he says, but he tells others how to avoid a similar fate. Focusing on "disruptive technology," Christensen shows why most companies miss out on new waves of innovation. Whether in electronics or retailing, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know when to abandon traditional business practices. Using the lessons of successes and failures from leading companies, The Innovator's Dilemma presents a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation. Find out: When it is right not to listen to customers. When to invest in developing lower-performance products that promise lower margins. When to pursue small markets at the expense of seemingly larger and more lucrative ones. Sharp, cogent, and provocative, The Innovator's Dilemma is one of the most talked-about books of our time — and one no savvy manager or entrepreneur should be without
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO
Nombre del programa B3ASP Digital Marketing: Framework and Overview | B2PBT Open Innovation Design Thinking
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN)
Procedencia (VM) [OBSOLETO] Includes bibliographical references and index. ;
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Creative ability in business
9 (RLIN) 4129
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Industrial management
9 (RLIN) 20469
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Customer services
9 (RLIN) 3626
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Success in business
9 (RLIN) 1506
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Código de colección Biblioteca de origen Biblioteca actual Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación de Library of Congress     Core Textbooks TBS Barcelona TBS Barcelona 30/11/2018   HD53 CHR B01109 26/10/2022 05/03/2023 Book

Powered by Koha