MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03008nam a2200301Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2353 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2016 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781633691780 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD53 |
Número de documento/Ítem |
.C49 2016 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Christensen, Clayton M. |
Fechas asociadas al nombre |
1952-2020 |
9 (RLIN) |
21197 |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The innovator's dilemma |
Resto del título |
: when new technologies cause great firms to fail |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Clayton M. Christensen. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Boston, MA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harvard Business School Publishing, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2016. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxxi, 253 pages : illustrations, tables, graphs (black and white) ; 21 cm. |
490 ## - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
The Management of innovation and change series. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Pt. 1. Why great companies can fail. How can great firms fail? Insights from the hard disk drive ― Value networks and the impetus to innovate ― Disruptive technological change in the mechanical excavator industry ― What goes up, can't go down ― Pt. 2. Managing disruptive technological change. Give responsibility for disruptive technologies to organizations whose customers need them ― Match the size of the organization to the size of the market ― Discovering new and emerging markets ― How to appraise your organization's capabilities and disabilities ― Performance provided, market demand, and the product life cycle ― Managing disruptive technological change: a case study ― The dilemmas of innovation : a summary. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
In this revolutionary bestseller, innovation expert Clayton M. Christensen says outstanding companies can do everything right and still lose their market leadership — or worse, disappear altogether. And not only does he prove what he says, but he tells others how to avoid a similar fate. Focusing on "disruptive technology," Christensen shows why most companies miss out on new waves of innovation. Whether in electronics or retailing, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know when to abandon traditional business practices. Using the lessons of successes and failures from leading companies, The Innovator's Dilemma presents a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation. Find out: When it is right not to listen to customers. When to invest in developing lower-performance products that promise lower margins. When to pursue small markets at the expense of seemingly larger and more lucrative ones. Sharp, cogent, and provocative, The Innovator's Dilemma is one of the most talked-about books of our time — and one no savvy manager or entrepreneur should be without |
526 ## - NOTA DE INFORMACIÓN SOBRE EL PROGRAMA DE ESTUDIO |
Nombre del programa |
B3ASP Digital Marketing: Framework and Overview | B2PBT Open Innovation Design Thinking |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
Includes bibliographical references and index. ; |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Creative ability in business |
9 (RLIN) |
4129 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Industrial management |
9 (RLIN) |
20469 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer services |
9 (RLIN) |
3626 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Success in business |
9 (RLIN) |
1506 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |