MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02520nam a2200349Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2352 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2011 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9780061914188 |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
245 #4 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The thank you economy |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
|
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Harper Business, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2011 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xvi, 240 pages, [16] pages of plates) : color illustrations. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Part I Welcome to the Thank You Economy |
Mención de responsabilidad |
1 How Everything Has Changed, Except Human Nature-- |
-- |
2 Erasing Lines in the Sand-- |
-- |
3 Why Smart People Dismiss Social Media, and Why They Shouldn't-- |
-- |
Part II How to Win-- |
-- |
4 From the Top: Instill the Right Culture-- |
-- |
5 The Perfect Date: Traditional Media Meets Social-- |
-- |
6 I'm on a Horse: How Old Spice Played Ping-Pong, Then Dropped the Ball-- |
-- |
7 Intent: Quality versus Quantity-- |
-- |
8 Shock and Awe-- |
-- |
Part III The Thank You Economy in Action-- |
-- |
9 Avaya: Going Where the People Go-- |
-- |
10 AJ Bombers: Communicating with the Community-- |
-- |
11 Joie de Vivre Hotels: Caring About the Big and Little Stuff-- |
-- |
12 Irena Vaksman, DDS: A Small Practice Cuts Its Teeth on Social Media-- |
-- |
13 Hank Heyming: A Brief Example of Well-Executed Culture and Intent-- |
-- |
Part IV Sawdust-- |
-- |
More Thoughts On... -- |
-- |
Part V How to Win in the Thank You Economy, the Quick Version-- |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The Thank You Economy isn't some abstract concept or wacky business strategy. It's the way we buy and sell, the way we're interacting as consumers, as employees, as entrepreneurs on all levels, right now. The way our marketplace functions has been evolving right before our eyes. Top-down, one-way exchanges are gone, replaced by relationships based on open, honest, and constant communication between customers and business. Today, individuals and brands that out-care and out-love their competition - those emphasising quality, value, responsiveness, and attention to detail, among other essentials - see the biggest returns. |
590 ## - NOTA LOCAL (RLIN) |
Procedencia (VM) [OBSOLETO] |
BR B3 DM Social Media Marketing & Community Management |
630 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
CLASS H - SOCIAL SCIENCES |
9 (RLIN) |
4381 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations |
9 (RLIN) |
3627 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social media |
9 (RLIN) |
1729 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Branding (Marketing) |
9 (RLIN) |
6284 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Management |
9 (RLIN) |
319 |
650 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer media |
9 (RLIN) |
10380 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Vaynerchuk, Gary |
Término indicativo de función/relación |
Author |
9 (RLIN) |
7598 |
902 ## - ELEMENTOS DE DATOS B LOCAL, LDB (RLIN) |
a |
348 |
905 ## - ELEMENTOS DE DATOS E LOCAL, LDE (RLIN) |
a |
m |
911 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA-NOMBRE DE CONFERENCIA O REUNIÓN/CONGRESO [LOCAL, CANADÁ] |
Nombre de congreso/reunión o jurisdicción como elemento de entrada |
https://biblioteca.tbs-education.es/portadas/9780061914188.jpg |
912 ## - |
-- |
2011-01-01 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Código de la institución [OBSOLETO] |
1 |
953 ## - |
-- |
2018-11-28 18:36:14 |