MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02293nam a2200265Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2826 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2020 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781627347402 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Código de área geográfica |
en_UK |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD9940.A2 |
Número de documento/Ítem |
H367 2020 |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Harnessing omni-channel marketing strategies for fashion and luxury brands |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ edited by Wilson Ozuem, Elena Patten, Yllka Azemi. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Irvine, CA : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
BrownWalker Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2020. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xviii, 367 pages : illustrations, charts, graphs ; 24 cm. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
This book provides a contemporary theoretical insight into the fashion and luxury industry, addressing potential gray areas within the literature. The authors analyze the luxury and fashion industry using multiple perspectives, allowing for a critical, comprehensive overview of the phenomenon across diverse streams. The book provides insight into fashion and luxury retailing in the context of both online and brick and mortar retailers, based on a variety of market scenarios. It deciphers the rationale of customer behavioral and decision-making in online and offline luxury and fashion purchasing contexts. It provides an overview of the challenges that the industry faces with the advent of the evolving omnichannel environment. The multiple theoretical and practical nuances of the fashion and luxury industry are presented. In this sense, the book is a fundamental reference point for the students and academics. This book will be of interest to practitioners in the fashion and luxury retailing sectors. Also, many policymakers will find the conceptual and exploratory insight of this book relevant to their organizational and retailing policies. The new knowledge that is produced in this book is a groundbreaker in the fashion and luxury literature. It offers insight from both theoretical and practical perspectives, from both retailer and customer perspectives. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Fashion merchandising |
9 (RLIN) |
8540 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods |
Subdivisión general |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
13162 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Luxury goods |
Subdivisión general |
Marketing |
9 (RLIN) |
23333 |
653 ## - TÉRMINO DE INDIZACIÓN--NO CONTROLADO |
Término no controlado |
Bibliography B3 FLM - Distribution |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Azemi, Yllka |
Fechas asociadas al nombre |
1988- |
Término indicativo de función/relación |
editor |
9 (RLIN) |
10305 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Ozuem, Wilson |
Fechas asociadas al nombre |
1974- |
Término indicativo de función/relación |
editor |
9 (RLIN) |
10306 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Patten, Elena |
Fechas asociadas al nombre |
1983- |
Término indicativo de función/relación |
editor |
9 (RLIN) |
10307 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |