MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
02279nam a2200241Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
2326 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
230305s2018 xx 000 0 und d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781684018482 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
TBS |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
eng |
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HF5415.13 |
Número de documento/Ítem |
.G563 2018 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Paull, Greg |
9 (RLIN) |
21988 |
Término indicativo de función/relación |
author |
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Global CMO |
Resto del título |
: best practice in marketing effectiveness and efficiency around the world |
Mención de responsabilidad, etc. |
/ Greg Paull, Shufen Goh. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Herndon, VA : Mascot Books, 2018. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xi, 227 pages, illustrations, portraits (chiefly color) ; 23 cm. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Preface — Meet the CMOs — Global CMO — 1. Digital transformation and the CMO — 2. Taking on the competition — 3. The e-commerce revolution — 4. Leveraging big data — 5. Technology and the CMO — 6. The changing agency model — 7. Look to asia — 8. You can’t move what you can’t measure — 9. Building a modern marketing playbook — 10. The eight actions of a future FIT CMO — References. |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Digital Transformation has changed the modern marketing playbook. As the landscape shifts, global marketers have to balance advancing unique organizational initiatives with the transformation of their entire sector. Many CMOs are spending more on technology than their Chief Information Officers (CIOs) or Chief Technology Officers (CTOs). In this new environment, what can a CMO do to stay ahead of the curve?<br/>Global CMO features insights from interviews with eighteen leading global CMOs responsible for bringing their brands into the future across dramatically different markets. The brands represented in this book span several sectors, from CPG leaders such as Coca-Cola and Colgate-Palmolive; to financial giants like Mastercard, Bank of America, and Citi; to leading technology companies, including GE and Samsung. Through these detailed discussions with the CMOs, independent marketing consultancy R3 seeks to uncover the common threads, solutions, and best practices to drive effectiveness and efficiency. Any practitioner--or observer--of marketing globally, regionally, or locally will find this a powerful resource. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Internet marketing |
9 (RLIN) |
1133 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Marketing |
9 (RLIN) |
1020 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Leadership |
9 (RLIN) |
2600 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Goh, Shufen |
Término indicativo de función/relación |
author |
9 (RLIN) |
21987 |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación de Library of Congress |