Global CMO (Record no. 2236)

MARC details
000 -CABECERA
campo de control de longitud fija 02279nam a2200241Ia 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
campo de control 2326
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
campo de control de longitud fija 230305s2018 xx 000 0 und d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO
Número Internacional Estándar del Libro 9781684018482
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro/agencia transcriptor TBS
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente eng
050 ## - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5415.13
Número de documento/Ítem .G563 2018
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Paull, Greg
9 (RLIN) 21988
Término indicativo de función/relación author
245 #0 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Global CMO
Resto del título : best practice in marketing effectiveness and efficiency around the world
Mención de responsabilidad, etc. / Greg Paull, Shufen Goh.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC.
Lugar de publicación, distribución, etc. Herndon, VA : Mascot Books, 2018.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xi, 227 pages, illustrations, portraits (chiefly color) ; 23 cm.
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Preface — Meet the CMOs — Global CMO — 1. Digital transformation and the CMO — 2. Taking on the competition — 3. The e-commerce revolution — 4. Leveraging big data — 5. Technology and the CMO — 6. The changing agency model — 7. Look to asia — 8. You can’t move what you can’t measure — 9. Building a modern marketing playbook — 10. The eight actions of a future FIT CMO — References.
520 ## - SUMARIO, ETC.
Sumario, etc. Digital Transformation has changed the modern marketing playbook. As the landscape shifts, global marketers have to balance advancing unique organizational initiatives with the transformation of their entire sector. Many CMOs are spending more on technology than their Chief Information Officers (CIOs) or Chief Technology Officers (CTOs). In this new environment, what can a CMO do to stay ahead of the curve?<br/>Global CMO features insights from interviews with eighteen leading global CMOs responsible for bringing their brands into the future across dramatically different markets. The brands represented in this book span several sectors, from CPG leaders such as Coca-Cola and Colgate-Palmolive; to financial giants like Mastercard, Bank of America, and Citi; to leading technology companies, including GE and Samsung. Through these detailed discussions with the CMOs, independent marketing consultancy R3 seeks to uncover the common threads, solutions, and best practices to drive effectiveness and efficiency. Any practitioner--or observer--of marketing globally, regionally, or locally will find this a powerful resource.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Internet marketing
9 (RLIN) 1133
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Marketing
9 (RLIN) 1020
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada Leadership
9 (RLIN) 2600
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Goh, Shufen
Término indicativo de función/relación author
9 (RLIN) 21987
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA)
Fuente del sistema de clasificación o colocación Clasificación de Library of Congress
Holdings
Estado de retiro Estado de pérdida Fuente del sistema de clasificación o colocación Estado dañado No para préstamo Biblioteca de origen Biblioteca actual Ubicación en estantería Fecha de adquisición Total de préstamos Signatura topográfica completa Código de barras Fecha visto por última vez Precio válido a partir de Tipo de ítem Koha
    Clasificación Decimal Dewey     TBS Barcelona TBS Barcelona Libre acceso 11/10/2018   HF5415.13 PAU B04613 04/12/2018 05/03/2023 Book

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